voetenzak... ja of nee?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vaani, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Een voetenzak gebruik je niet in de eerste maanden. Die is voor in de wandelwageninzet. Dus zodra ze kunnen zitten. En dan kan het wel al lente/zomer zijn, ook in april kan het nog erg koud zijn. Enneh, een wandelwagen gebruik je gemiddeld 2 a 3 jaar. Dus deze winter zou je zonder kunnen, , maar er volgen er nog 2 of 3;)
    Hier zat ze met 2,5 jaar nog lekker in de voetenzak. Niet veel omdat ze al veel liep. Dekentje werkte hier niet. Die trok of trapte ze eraf en zonder was het veel te koud. Ze zitten toch stil.
    Zak liet ik er trouwens gewoon in zitten. Dus je merkte niet dat je die ook nog mee moest nemen.

2. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Dekentje is inderdaad prima in het begin. Als je een voetenzak toch blijkt te missen kun je m altijd nog bijkopen.

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter is van maart. Ik heb toen niet meteen een voetenzak gekocht, maar pas het jaar erop. Deze gebruik je inderdaad in de wandelwagen, niet in de reiswieg. Ik heb de voetenzak trouwens erg lang gebruikt: toen ze drieënhalf jaar oud was, gingen we sleeën. Ik had de zak in de slee gelegd. Ideaal!

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik zou hem nu nog niet kopen. Wel een voetenzak voor de mc.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb in de buggy nooit een voetenzag gebruikt. gewoon deken en goed inpakken was genoeg.

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Als er iets onnodig is dan is het wel een voetenzak voor de MC. Dat kan prima met een dekentje. MC gebruik je alleen in de auto dus hoogstens een dekentje erover, van en naar de auto en tot de auto wat opgewarmd is. Daarna kan hij eraf.
    Hier iig nooit gehad en nooit gemist.

7. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Ipv een voetenzak, zou ik een wikkeldeken kopen voor de eerste tijd in de MaxiCosi. Ik heb er een paar en die van de Hema is favoriet. Beschermt de MC en altijd een deken in de buurt wanneer nodig.
    En dan zie je volgend jaar wel weer verder.... :)

(mocht je toch nu willen, ik heb er 2 in de verkoop, zie 'te koop aangeboden') ;)

Deel Deze Pagina