Welke fles ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door spruitjes, 16 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Vorige keer was de bv op niks uitgelopen, en hebben we Difrax gebruikt. Maar op den duur was het veel geklooi met het vacuüm zuigen en kwam er dus geen melk uit. Of ineens heel veel. Dkt Brown ook gehad naar dat vind ik eigenlijk maar lelijke flessen. En onhandig met schoonmaken !

Waarmee hebben jullie goede ervaringen?

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Difrax

Hier waren juist avent (snapte ze niet) en dr. Brown (kreeg ze niks uit en lekkage) een drama. Het is zo ontzettend persoonlijk. Ik denk dat je gewoon moet uitproberen....

3. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik wmben toch echt fan van dr Brown. Bij beide dochters gebruikt (icm bv en ook daarna)

4. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Hier vier keer avent naturel gebruikt. Super tevreden over!

5. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Oh dat is ook zeker zo. Maar als ik de eerste geef (die ik kies) en de kleine is er tevreden over dan is het goed natuurlijk.

6. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Ik had bij al mn 3 kinderen avent natural (in het begin )en de avent classic flessen later gebruikt. Tussendoor wilde ik andere proberen en had ook problemen met difrax met vacuüm zuigen.
    Ik heb echt nooit problemen gehad met avent! Dus van andere flessen uitproberen snap ik dan ook echt niet.Doorzetten met avent natural en hieraan laten wennen.
    makkelijk schoon te maken. Mijn zoon die te vroeg geboren is met een hartafwijking dronk hier zelfs meteen goed uit! En dan uit de gewone flessen met speen van 125cc

7. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Heb even gegoogld en nu snap ik het verschil in Avent en waarom m'n dochter die niet wilde. De natural zat in zo'n doos.
    Maar prinses wilde niet aan de borst drinken en daarom werkte die fles met brede speen ook niet. Nu zie ik dat je ook smallere spenen hebt a la Difrax

8. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Wij hadden de Dr Brown flessen die perfect waren.
    Avent en Difrax waren hier juist een geklooi.

9. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wij hadden dr brown, perfect! Jammer dan dat ze niet zo mooi zijn ;)

Daarvoor hadden we Philips avent, maar daar had dochter toch wel veel krampjes mee. Met de dr brown werd dat een heel stuk minder.

10. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Bij dochter avent natural, ging perfect. Nu weer een nieuwe set van deze flessen gekocht voor nummer 2 :thumup:

11. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Ik werk in de kinderopvang dus zie veel flessen voorbij komen en gebruik ze ook. Maar wat het fijnst is zijn de avent flessen. Weinig onderdelen goed schoon te houden en lekt niet. Dr Brown echt verschrikkelijk, lekt enorm en vind dat kindjes er niet minder door spugen.

12. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hier een dr. Brown fan! Snap alleen niet dat mensen last hebben van lekken bij deze flessen, volgens mij doe je dan iets niet goed.. Ik heb echt nog noooooit een lekkende fles ermee gehad namelijk :p
    Snap wel dat de vele onderdelen vervelend kunnen zijn, hier hielp het echter wel heel goed tegen het spugen en de krampjes. Met de Avent hield ie niks binnen.

Ik denk dat het een kwestie van proberen is als hij/zij geboren is!

13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Avent naturel was fijn. Lekker brede flessen om schoon te maken. Gaan ook makkelijk schoon in de vaatwasser.

14. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Hier juist groot fan van de brown. Nooit problemen mee gehad. En niet mooi?? T is een fles hé geen mode accessoire. ;)

Je hebt brede en smalle spenen, misch maakt dat nog uit

A new day vindt dit leuk.
  15. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hier fan van Difrax en Dr. Brown's (maar ben het met je eens dat het lelijke flessen zijn en idd onhandig met schoonmaken). Allebei trouwens de wide neck ivm borstvoeding en mijn dochtertje een grote 'hap' had.

16. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik heb bij beide kinderen de difrax gebruikt. Ze lekken wel als je verkeerd dichtdraait, grrrrrrrr, maar opwarmen van borstvoeding was echt snel met de bijbehorende warmer. Wel gebruikte ik dr brown spenen, want ik vond die van difrax niet fijn. Nu nog steeds difrax flessen en andere spenen. Dochtertje is nu al 16 maanden en krijgt tussen de middag nog melk uit een flesje... ik heb de smalle flessen.

17. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Hier ook difrax. Beide dochters pakte die gelijk. Bij mijn jongste ook de calma fles (van Medela€ geprobeerd, maar daar snapte ze helemaal niks van, terwijl ik wel bv geef.

18. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik ook! Dochter weigerde alles maar deze ging perfect

19. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Bij de oudste 2 dr Brown gebruikt. Bij de jongste deed zo verschrikkelijk lang over de fles. Na een uur had ze hem nog niet leeg. Van alles geprobeerd, andere spenen, andere flessen. Niks hielp. Alle ging te langzaam of te snel.

Tip van iemand op zo was de MAM fles en die fles werkte. Ze is nu bijna 6 maanden en drinkt nog steeds uit de MAM flessen.

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    difrax, advent, medela, enz. gebruikt..

maar kwam altijd weer terug op de 'goedkope' en stsndaard flessen..
    dus voor deze kleine ook de standaard flessen gehaald..
    wel 1 kleine dr. brown erbij.. stel dat ze de eerste dagen flinke krampen heeft dan kan die evt. gebruikt worden..

Deel Deze Pagina