Is dit jasje te warm voor september baby?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sanjor, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Is dit jasje te warm?
    Heb maat 56 gekocht. En ben 3 september uitgerekend.
    Onze dochter heeft best lang in die maat gezeten volgens mij.

Stom he! Ga gewoon weer twijfelen!

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ligt er aan hoe warm het is in september. is het 25 graden dan wel maar is het 15 graden dan kan het wel denk ik.

ik ben ook in september uitgerekend en heb geen jasje maar een wikkeldoek voor in de maxicosi en reiswieg.

3. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik heb een jasje maat 62 gekocht omdat ik ook zo twijfel met het weer, in september kan het warm zijn, maar het kan ook koud zijn. Verder heb ik 2 wikkeldekens voor dan. Want k denk dat het jasje te warm is.

4. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ik had voor mij dochter vorig jaar geboren in september een vestje gekocht in maat 62 wat ze al meteen aan kon en toen het iets frisser werd een wikkeldeken erbij. Toen het echt winter werd december/januari overgestapt op een winterjasje

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Als ik het wissel voor maat 62 zal het dan niet veelste groot zijn?
    Kan de mouwen natuurlijk wel omslaan maar ziet er natuurlijk niet uit.

Begin zo te twijfelen!
    Heb trouwens een voetenzak van wallaboo gekocht voor de maxi cosi en de wandelwagen. Die is ook lekker warm volgens mij.

6. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Mijn zoontje is 17 september geboren en ik had zo'n soortgelijk jasje. Ik heb nooit het idee gehad dat hij het te warm had, maar ik moet wel zeggen dat ik op de dag dat hij geboren werd zelf voor het eerst weer een vest aanhad, daarvoor was het daar steeds nog iets te warm voor.

7. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Onze oudste is ook van half september, hij had toen ook zo'n dik vest aan als we naar buiten gingen, terwijl het nog best lekker weer was toen. Ik moet er wel hij zeggen dat hij zichzelf in het Begin niet goed warm kon houden. Voor onze derde spruit heb ik nu ook weer zo'n vestje, tja maat 62 is denk ik wel wat aan de ruime kant, want normaal zou hij dat dan in november dragen zeg maar, dan lijkt het me weer wat te koud.

8. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    mijn dochter is van half sept en die heeft pas met maat 62 (2 mnd oud) zo'n jasje aan gekregen, daarvoor een vestje en wikkeldeken indien nodig.

9. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Mijn zoontje is ook in september geboren. Te warm hebben die hele kleintjes het niet heel snel hoor. Maar ik moet zeggen dat ik voor mijn zoontje ook altijd een jasje heb wat een maatje groter is. Dan kan hij het makkelijker aan zonder worstelen. En inderdaad de mouwen opstropen.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier niet gehad: wikkeldeken was voldoende. Bij ons januari-kindje voetenzak van wallaboo gebruikt, maar daar moest ze echt geen vest meer bij aan: veels te warm, zelfs met de vrieskou toen :p Maar zonder voetenzak en met een koude september zou t best kunnen denk ik.

11. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    In mei bevallen, op de dag dat we naar huis gingen 22 graden, verpleegkundige adviseerde jasje en de voetenzak, was ook een dikker jasje.
    Mijn uk kon die warmte echt wel gebruiken

12. eitje85

eitje85 Lid

12 aug 2012
    74
    0
    6
    NULL
    zuid holland
    Mag ik vragen waar het jasje vandaan komt, ik vind hem leuk!!!!

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Jullie maken het wel lastig voor me hoor :p
    Twijfel nog steeds..

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heb hem gisteren bij de prenatal gekocht :)
    Hij is echt heerlijk zacht :)

Deel Deze Pagina