Voetenzak Maxi Cosi Mura 4

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door vinisa, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oke bedankt! Ik zal eens rondkijken voor een lodger, al vind ik ze wel vrij duur.....Dan maar even sneupen op marktplaats :)

Is er ook nog een andere zak die er eventueel inpast? Weet iemand dat?

2. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    op mp staan er genoeg. Idd wel prijzig, maar vind m t geld wel waard. Heerlijk warm en ook koeler te maken door de binnenste of juist buitenste laag weg te laten.

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja dat is ook weer zo. Je kunt hem ook wel enkele jaren gebruiken neem ik aan. Anders verkoop ik de maxi cosi voetenzak :p (hmm zullen s-ouders blij mee zijn;))

4. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Ik heb de 1e voetenzak. Hij is niet voor in de wandelwagen maar voor het zit gedeelte. daar kan je het helemaal aan vast maken en de gordels doorheen doen. Het mooie is dat je het ook los kan aandoen en als ze iets groter zijn kunnen de voeten eruit blijven ( door niet helemaal dicht te ritsen). Handig voor een koude dag op de fiets ofzo. Het is even wennen maar ik ben er wel blij mee. Alleen met extreem koud weer deed ik wel een dekentje er voor de zekerheid overheen ( als ik echt in de stad ging).

In de maxi cosi heb ik geen voetenzak gebruikt, met een heel erg klein kindje ging in niet de kou in en gebruikte een dekentje voor in de auto. Het is allemaal al duur zat.

Deel Deze Pagina