Vandaag de maxi cosi bekleding gewassen en weer in elkaar gezet, maar nu het volgende, er zit zo´n hoofd verkleiner of hoe noem je het bij en een voeten zak, moet de hoofdverkleiner nu in de voetenzak geplaats worden? of de hoofdverkleiner in de maxi cosi plaatsen, en daarover heen de voeten zak? ik heb het beide geprobeerd, maar als ik de voetenzak eerst in de mxi cosi leg en dan daarin de hoofdverkleiner is het zo'n gepriegel om de riempjes erdoorheen te krijgen..
hier ook gedaan.. moet alleen nog even goed het boekje doorlezen om de riempjes losser te krijgen.. xxxx elisa
Hmm dat was idd een goeie, had ik zelf nog niet over nagedacht. Hier was het nl zo dat de hoofdverkleiner er al uit was toen de voetenzak er in ging.
Ik heb eerst de hoofdverkleiner en dan de voetenzak. Ik vind het anders ook raar zitten en ook kan je dan de "muts" van de voetenzak niet echt aantrekken. Ik denk eerlijk gezegt dat het niet zo heel erg veel uitmaakt en zou het zo doen als dat jij het fijn vind.
Eerst de voetenzak en dan de verkleiner. Als je het anders om zou doen is het effect van de verkleiner weg doordat de voetenzak bovenop de verkleinrand komt te liggen en dus heeft het hoofdje geen steun, en daar is tie tenslotte voor. Groetjes Kim
Majel, Die "muts"zal je in de praktijk weinig gebruiken omdat die echt niet mooi om het hoofdje sluit. Ik had een jasje met capuchon of een muts en dan de zonnekap eroverheen voor de wind, dat werkt veel beter dan de "muts"van de voetenzak. Groetjes Kim
Zag dat je eind juli uitgerekend bent toch? Dan heb je de voetenzak niet nodig lijkt me. Wij hadden een winterbaby maar deden de voetenzak over de verkleiner heen. De meeste baby's zijn na een week of vier te groot voor de verkleiner. Bovendien heeft de bovenkant van de voetenzak ook een soort verkleinfunctie. Ik zou de voetenzak er lekker uit laten tot ie echt nodig is... Zeker in de zomer wordt het vaak bloedheet in zo'n maxi cosi. Wij deden er in de zomer een badstof hoes in en zelfs dan lag onze zoon flink te zweten...
Ik heb die muts anders toch heel veel gebruikt bij mijn zoontje hoor. Vond het juist een fijn ding. Ook viel de functie van de verkleiner echt niet weg. Die rand is zo hoog en de capuchon gaf ook een soort rand en dus verklein functie. Ben het dus niet helemaal met je eens.