Voetenzak maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marley, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik heb ook een mei baby.
    En had hem er wel bij gekocht.
    Heb hem eigenlijk pas in oktober/november voor het eerst gebruikt.

Toen we eerste paar keer naar buiten gingen met de MC of toen we uit het ziekenhuis kwamen gebruikte ik gewoon een klein dekentje.

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik weet niet hoe het bij jouw auto zit, maar die van ons is niet constant 18 graden of warmer. Het duurt echt wel een tijdje voordat het binnen in de auto lekker op temperatuur is. Daarnaast heeft niet iedereen de luxe om de auto naast de voordeur te hebben staan en moeten (denk ik) de meeste mensen wel een stukje lopen. Als het dan (naast dat het fris is) ook nog een beetje waait, dan vind ik zelf alleen een jasje (zeker de eerste tijd) niet voldoende. Bovendien lijkt het me voor de kleine prettiger om lekker in een voetenzak te liggen dan met een dik jasje of vestje in de maxicosi te liggen. En een jasje aan of uit doen was daarnaast in het begin ook niet bepaald de favourite bezigheid van mijn zoontje.

Ik denk dat de voetenzak voor in de mc een product is die je niet zo snel mist als je hem niet hebt, maar die je wanneer je hem eenmaal hebt niet meer wilt missen.

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Hier bij ons decemberkindje wel, en bij ons junikindje niet.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb er nooit 1 gehad. Toen het zo koud werd had ik bij de Zeeman een heel leuk lief klein fleecedekentje gekocht voor 1,99 en die voldeed echt prima! Nu ben ik augustus uitgerekend en ga ook geen zak kopen.

Ik zou gewoon wachten met aanschaffen, je hebt het immers zo gekocht als het nodig is.

5. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Hier een prematuurtje geboren in december en op de valreep nog een gekocht. Ik was er super blij mee, maar in april zweette hij zich erin kapot. De volgende zou van half augustus worden en dan gaan we ook de winter in. Dus ook handig. Inderdaad hoefde dan geen jasje erin aan. Maar die zakken zijn heel warm vond ik.

6. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    Ik had een voetenzak van prenatal eigen merk. Niet echt vaak nodig gehad (te warm) en daarna alleen maar dekentjes gebruikt (wiegdeken van prenatal) was goed genoeg.

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik heb een januari kindje en geen voetenzak. fleece kleedje voldoet prima. ik vond hem te duur voor die paar maanden dat je hem gebruikt en hem ook niet gemist.

8. Storm

Storm Niet meer actief

Ik heb hem wel en was echt een regelrechte miskoop. De oudste is van oktober, de jongste van mei. In de auto is het te warm en we gebruiken de maxi cosi niet op het onderstel van de kinderwagen, dus was echt niet nodig geweest.
    Nog daargelaten dat ik grote baby's op de wereld zet en de maxicosi zonder voetenzak al snel te klein was...

Deel Deze Pagina