voetenzak maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bertha1, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik vind het heerlijk en ideaal om een vaste voetenzak in mc te hebben. Ik heb eentje van koeka. Bij mijn zoontje had ik er ook 1 met een teddy binnenkant en nu eentje zonder teddy voering. Ik ben in april uitgerekend dus doe hem er gewoon in hoor. Het kan in februari en maart (soms ook april) nog flink fris zijn en ondanks bewegen blijft een voetenzak zitten zoals hij zit.

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik was ook eind maart uitgerekend, zoon is van begin april. Wij heb en nooit een voetenzak gehad maar het was vorig jaar natuurlijk ook heel erg warm. Hier heeft hij het dus nooit koud gehad. Je kan altijd eentje aanschaffen voor de zekerheid, ik vind die van Koeka erg leuk.

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier zeker wel twee voetenzakken aangeschaft. Zoveel hoeven ze niet te kosten. Heb universele van de babydump, 20 euro per stuk en zitten goed en zijn mooi.
    Het is NL en je weet het nooit. Ook in april kan het zelfs nog vriezen en sneeuwen. Voor het geld hoef je het niet te laten vind ik en gebruik je m niet kun je m nog bewaren voor een volgend kindje of doorverkopen.
    Wij zetten de cosi bijna nooit op de kinderwagen, maar je moet toch van binnen naar buiten met de maxicosi als je geen garage hebt en zeker met vriestemperaturen is het ook in de auto zeker de eerste tien minuten koud!
    Ze raden trouwens jasjes af bij jonge baby's, ook vanwege de autogordels. Deze moeten strak en stevig zitten. De voetenzak kun je zo openritsen in de auto als het binnen eenmaal lekker op temperatuur is.

4. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had de voetenzak van MC en een wikkeldeken voor in de MC van de hema, ook een heerlijk fleece dekentje waar de riempjes doorheen kunnen. Wikkeldeken gebruikte ik najaar/herfst en de voetenzak in de winter. Geen dikke winterjas maar wat dikker vestje aan met capuchon, was warm zat.

Deel Deze Pagina