Flexa kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Athene, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athene

Athene Lid

6 jul 2014
    24
    1
    3
    NULL
    NULL
    Ik ben rustig aan het kijken voor een kinderstoel. Nu is mijn oog gevallen op de flexa 3-in-1 kinderstoel.

FLEXA Baby kinderstoel inclusief tafelblad 82-10052-1 | Baby kinderstoel | FLEXA-shop.nl, geeft tot 20% korting of gratis matras aankoop bed bij de enige officiƫle Flexa dealer.

Ik kan alleen geen winkel vinden om hem te bekijken. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met deze stoel. Waar ik met name benieuwd naar ben is of het een stabiele stoel is (als ze er op klimmen of als ze wat groter zijn en zich afzetten tegen de tafel, blijft deze dan staan?).

En hoe zit het met de poten, staan deze erg naar buiten? De stoel zal aan de kopse kant van onze tafel komen, waar we ook langs af lopen. Het is niet de bedoeling dat we onze nek breken over de poten :D

Andere ervaringen zijn ook welkom natuurlijk!

2. Fabienne12

2 okt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet waar je woont maar in zeist is er een flexa winkel waar je hun producten kunt zien.

3. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.228
    113
    Ik vind hem erg duur voor wat je krijgt. Verder lijkt hij mij niet zo groot. Voor dat geld zou ik liever een trip trap aanschaffen. Geen uitstekende poten en makkelijk aan tafel aan te schuiven. Ook handig dat ze overal verkrijgbaar zijn (ivm reparatie of aanschaf accessoires). En zeer goed te verkopen (omdat ze zo bekend zijn).

Ik zou een stoel trouwens altijd eerst willen zien. Koop niet van een plaatje.

4. Athene

Athene Lid

6 jul 2014
    24
    1
    3
    NULL
    NULL
    De trip trap is erg praktisch enzo, maar ik vind hem niet mooi ;) en aangezien we hem nog wel een aantal jaar in de woonkamer hebben staan wil ik toch eerst kijken of er niet een alternatief is wat ik wel mooi vind. Maar ik zou hem ook graag in het echt zien.

Zeist is helaas niet echt in de buurt, maar misschien dat we er binnenkort wel langskomen. Bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina