Hallo allemaal, Onze kleine wordt als het goed is in januari geboren, dus dan kan het vrij koud zijn. Is een voetenzak in de maxi cosi in die tijd nodig? Lijkt me wel lekker warm voor de kleine. Waar koop ik een voetenzak voor de maxi cosi city sps? Alvast bedankt voor de reacties!!
Mij lijkt het wel lekker! Ik heb er een van baby's only, maar je hebt zoveel soorten!! Volgens mij maakt het model maxi cosi niet uit, als je maar openingen voor de gordels hebt
Het is idd wel handig! Maar je hebt ze van.veel verschillende merken.. Alle merken passen in de maxi cosi, maakt niet uit welke je koopt. Zelf had ik de lodger wrapper, maat deze is totaal niet fijn! En zou deze ook geen 2de keer kopen
Ik heb ook de voetenzak voor de maxi-cosi. Hij is lekker warm in de winter. Ze hoefden zelfs geen jasje aan. Een vesje was warm genoeg. Maar ik vind hem wel erg klein. Onze baby's zijn geen van allen erg klein bij geboorte (8 pond en meer) en ik vind dat ze er snel uitgegroeid zijn. Ik zit er over te denken om een andere voetenzak/wikkeldeken te naaien.
Ik heb een soort voetenzak van de prenatal vorig jaar gekocht. Met klittenband te verstellen dus groeit mooi mee met de kleine. Heb deze ook nog een hele tijd in de maxi cosi laten zitten. Vond hem ook nog betaalbaar (15 meen ik) voor de tijd dat ik hem ging gebruiken.
Ik heb er ook eentje van prenatal zelf, van fleece, is nu afgeprijst voor 9 euro. Lekker warm en zacht met klittenband. Een kindje zit toch niet zoveel in de maxicosi dus een dure voetenzak koop ik zelf liever voor de wandelwagen
Ik heb de voetenzak bij beide Kids veel gebruikt dus nu heb ik er ook weer 2. Lekker warm en makkelijk. Geen gehannes met dekentjes. Je kunt m ook in de wandel wagen bak gebruiken. Ook lekker warm. Heb er 1 van baby anne-cy en 1 van baby's only
Ik beval in augustus en heb ook een voetenzak van koeka met teddy. Kun je zowel in de kinderwagen bak gebruiken als in de maxi cosi.
Ik vind een voetenzak in de maxi cosi ook echt ideaal. Je hebt dan geen jasje meer nodig, en zeker als ze zo klein zijn is het erg prettig als je niet met een jasje hoeft te wurmen. Wij hebben de maxi cosi pebble voetenzak. Die is zeker niet klein, we hebben hem zelfs nog gebruikt toen onze dochter net 1 was. Voor de sps kan je van allerlei merken voetenzakken kopen, dus zoek gewoon een mooie uit die ook lekker warm is.
Ik wil een voetenzak bestellen bij Kieke & Kek. Kun je helemaal zelf samenstellen qua kleur en stof en ook eventueel extra laten voeren.
Ik ben groot fan van een omslagdoek in de maxicosi ipv een voetenzak. Zo'n zak is wel warm, maar staat aan de bovenkant meestal toch een beetje open en een omslagdoek kun je het kindje echt heerlijk helemaal instoppen.
Ze maakt echt hele leuke dingen! Ze woont bij ons in de buurt en inderdaad super leuk dat je je eigen dingen helemaal zelf samen kan stellen!
Hoe doe je het dan met de riempjes van de maxi cosi? In een voetenzak zitten daar toch speciale gaten voor?
Je hebt ook omslagdoeken voor de maxi cosi daar zitten gaten in voor de riempjes. Zoals deze: http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/onderweg/accessoires/wikkeldeken-(33390004) Ik heb deze voor jongens maar die kan ik op de site niet vinden. J. is geboren in februari en met deze doek was het warm zat.
Ja idd, je hebt omslagdoeken speciaal voor de maxi cosi. Vind het echt ideaal en ga ze zeker weer gebruiken voor de volgende baby De link van de Hema werkt helaas niet, maar als je daar zoekt op 'wikkeldeken' dan vindt je hem
</title> <script src="/Content/js/libs/modernizr-2.5.3.min.js"></script> <link href="/Content/css/style.css?R5.0" type="text/css" rel="stylesheet" /> <link href="/Content/images/favicon.ico" rel="shortcut icon" /><link data-preferencecookievalue="Mob Hier de link. Maar jammer dat deze roze is. Wij verwachten een jongetje. Heeft iemand een betaalbare wikkeldeken (voor jongetjes) die fijn in gebruik is?