ja hoor, gaat er meer om dat je niet met 4 kaartjes daar staat en 4 dozen weg'hamstert' hier gewoon een 2e doos gekregen. erg leuke inhoud in ieder geval!
Zou je zo'n zwart wit print van internet kunnen gebruiken, of moet je wachten op het boekje? Zo ja hoe lang duurt dat ook al weer? Ik moet er namelijk toch nog ff langs om wat te halen
Wat zit er eigenlijk in die doos? Of willen jullie dat niet weten van te voren? Ik ben wel benieuwd eigenlijk want moet er best wel een eind voor rijden.
Weet niet precies meer wat er bij mij in zat, maar wel allemaal leuke/nuttige dingen! Volgens mij een flesje en wat lepeltjes enzo. Het is geen grote doos, maar dus wel prima gevuld!
Ik heb hem deze zwangerschap nog niet gehaald, maar de vorige keer vond ik het de nuttigste box, met oa lepeltjes en bewaarbakjes. De lepeltjes gebruiken we nog dagelijks
setje lepeltjes 2 tuitbekers 2 bakjes speentje knuffel zeehond shirtje baby on board voor auto rompertje vond t een leuk pakket!
Waar zien jullie een babybox van baby dump? Als ik naar de site ga en ik typ baby box in dan krijg ik alleen echt boxen te zien Ik heb mijn babykamer en kinderwagen daar besteld en heb er niks over gehoord/gezien * Ik heb het al gevonden, scrollen en heel goed kijken werkt ook nog weleens *
De babydump heeft een geweldige babydoos, de nuttigste die ik heb gekregen, zonder reclame, een dyfrax flesje, lepeltjes, bakjes, rompertje maat 50, knuffeltje en vast nog iets wat ik ff ben vergeten.
Ik heb 'm 2x gehad bij mijn dochter zelfs, kijken ze toch niet na.. Gewoon 2x de bon meegenomen toen ik naar daar ging. Zitten idd fijne & nuttige dingen in! Enkel de witte zeehond vind ik lelijk