Hallo Onlangs hebben we een bugaboo gekocht (besteld). Maar zonder voetenzak. Deze hadden ze nog niet in de kleur denim. Er komen over een tijdje voetenzakken van canvas op de markt die wellicht beter bij die kleur passen, vertelde de verkoopster. Maar nu bedenk ik me, dat er ook een voetenzak bij de maxicosi zit, die we van kennissen gaan overnemen (hebben we nog niet in huis). Nu is mijn vraag: Is de voetenzak van de maxicosi ook te gebruiken bij de kinderwagen (bugaboo) of lijkt/past dat niet? Misschien een beetje domme vraag, maar ja dit wordt m'n eerste en heb er nog niet zo veel verstand van. Hebben jullie een antwoord/tips? Groetjes
Ik ben bang dat dat de eerste paar maanden met het zitgedeelte wel gaat passen maar daarna is de voetenzak voor de MC echt te klein. Als ik zie hoe veel meer beenruimte mijn wagenzak heeft(quinny) in vergelijking met die van de maxi-cosi is dat te veel. Ik weet overgens ook niet of het veiligheidstuigje door de gaatjes past in combi met de bugaboo. Ik zou zelf het advies geven een aparte voetenzak aan te schaffen.
Die is veel te klein voor de Bugaboo. Er zijn tegenwoordig zoveel leuke dingen te koop (bijvoorbeeld van Lodger) die ook prima in de wandelwagen kunnen..
Bij www.wallaboo.nl hebben ze gave voetenzakken! Die van maxi-cosi is inderdaad te klein. Of gewoon nog even geduld hebben, Bugaboo kennende zal er vast wel iets moois bijpassends komen.
Heej wij hebben denk ik dezelfde wandelwagen als jij? Wij hebben ook de bugaboo denim maar ook wij hebben er geen voetenzak bij besteld gewoon weg niet aan gedacht.Vandaag even naar de winkel geweest en van de denim komt er geen voetenzak helaas. Dus dan moet je er een andere kleur bij kiezen....Maar wij hebben de off white canvas kap erbij , nu begrijp ik uit jou verhaal dat ze daar wel voetenzakken van gaan maken? xxx
Ja, de verkoopster vertelde me dat er allerlei kleuren van canvasstof komen. Ongeveer juni /juli. Maar hoe of wat en de welke kleuren weet ik niet. Nog even afwachten dus.