Hoi, heeft iemand de aerosleep al in gebruik of deze ook gekocht het werd mij geadviseerd om dat te kopen in plaats van 't bedzeiltje? xxx
Wij hebben de aeosleep wel gekocht, ook de bijbehorende hoeslakentjes. Ik dacht dat bedzeiltjes niet "mochten"?
Hier ook de aerosleep en hoeslakentje er van. Vind t n veilig idee. Ik gebruik trouwens helemaal geen molton ofzo hoor. Justin is ook nog nooit doorgelekt en heeft nog maar 4x gespuugt sinds zn geboorte, dus onder zn hoofdje ook geen doek (anders kan ie alsnog niet meer ademen).
Wij hebben hem ook in gebruik. Erg handig, je hoeft verder geen zeiltjes e.d. te gebruiken. En het is een veilig idee. Ons kinderdagverblijf gebruikt ze ook.
Ik heb m ook gekocht! maar nu lees ik dat je geen bedzeiltje hoef te gebruiken? Zouden jullie me de volgorde willen uitleggen?! dankje.. Pollewop
Naja ik heb dus een matras hihi, daarbovenop t aerosleepmatrasje (van ongeveer 2 cm dik) en daarover heen dus n hoeslakentje.
Ben ook erg tevreden over de Aerosleep. Eventueel spuug trekt vrij snel weg en Fynn hoeft dan niet op een natte plek te slapen. Maar het geeft me vooral een veilig gevoel. Fynn draait zich al vanaf 4 maanden op z'n buik tijdens z'n slaap. Hij doet z'n hoofdje wel goed opzij. Maar vind het toch een prettig idee dat hij ook door de Aersosleep heen kan ademen. Ik heb overigens om het matras eerst nog een gewoon hoeslaken. Daarover de Aerosleep en dan het Aerosleep hoeslaken.