Inklappen Mutsy

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lientje76, May 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientje76

Lientje76 Actief lid

Aug 10, 2006
    189
    0
    0
    Misschien kan iemand ons helpen. Wij hebben een mutsy 3-rider gekocht. Makkelijk in elkaar gezet, maar nu lukt het ons niet om het frame weer in te klappen. We doen het precies volgens het plaatje in het boekje, maar er komt geen beweging in. Vergeten wij een eenvoudige handeling? Ik heb het mensen zien doen met 1 hand, dus dit is wel vreemd.

2. Babs2

Babs2 Actief lid

May 6, 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Zit er aan de linkerkant van de stang niet een zwarte knop die je naar boven kunt schuiven? In het midden van het handvat zit ook een zwarte knop die je in kunt knijpen? Als je deze handelingen tegelijk doet en dan ook tegelijkertijd het handvat naar beneden duwt lukt het dan? Moet met een beetje snelheid. (tis echt even een handigheidje)

Babs.

3. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    sluit me aan bij Babs.....bij ons lukte het eerst ook niet maar je moet ook een klein beetje door duwen...niet bang zijn dta je wat sloop...en evt je voet op de stang zetten waar de rem op zit...

en lukt het dan nog niet ff naar d ewinkel gaan voor een demostratie....

4. Natas26

Natas26 Bekend lid

Dec 2, 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Je moet inderdaad wel een beetje kracht zetten. Ik ben inderdaad terug gegaan naar de winkel...bloos...omdat ik dacht dat ie stuk was. Ik deed het dus gewoon veel te voorzichtig haha.

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Mijn oude mutsy, klapte heel moeilijk in elkaar, die heb ik gewoon ff gesmeerd. Toen ging t heel soepel.

6. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Het wil wel eens helpen om je voet op de stang te zetten waar de rem in zit, en dan bij het inschuiven de duwbeugel even omhoog te trekken. Dus niet naar je toe (dan schuift ie uit in plaats van in) maar omhoog alsof je hem verder uitklapt. Dan komt de vergrendeling makkelijker los. Daarna klapt ie bijna vanzelf in.

7. Lientje76

Lientje76 Actief lid

Aug 10, 2006
    189
    0
    0
    Het is ons inmiddels ook gelukt. We deden het inderdaad te voorzichtig! Echt een handigheidje.... :)

8. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    =D> =D> :whistle: :whistle: \:D/ \:D/

en straks is het een fluitje van een cent...hihih :) :)

Share This Page