Ik kanb het niet laten maar heb foto's van de beebkamer en andere spulletjes in mij album gezet! Het kamertje moet nog wel wat "aangekleed" worden hoor! Wat vinden jullie?
Wat een ontzettend schattige wieg zeg! Naamgenootje! Tenminste als Tamar je echte naam is dan! Zie je niet zo heel vaak dames die zo heten!
Vandaag wordt het wiegje afgemaakt met hemeltje enzo, dus als ik een foto heb zal ik hem er nog even opzetten..... Grappig dat je ook Tamar heet, alleen is dit niet helemaal mijn naam, die komt namelijk nog minder voor en dan wordt ik zo snel "herkent"! Heb je je box al gekocht Tanja, ik meen dat je vroeg naar de levertijden! Die van ons was er al na 2 weken! Ik ben benieuwd of die zitzal bevalt strakjes..... Gr
Helemaal leuk! Wij hebben dezelfde box maar hebben er wielen onder gezet.Lekker makkelijk om van de ene kant naar de andere kant van de kamer te crossen.
Super leuk! Die Doomoo ben ik ook he-le-maal verliefd op! Jammer dat die kerel van mij daar minder verliefd op is, en meer op de centjes Ach, misschien haal ik hem toch maar eens binnenkort
Hoi, Leuk hoor en vooral die doomoo! Is erg handig, voor vanalles. Bij het fruithapje zetten we hem met doomoo op de bank, omdat hij nog niet recht kan blijven zitten in de trip trap. Groetjes Inge
Dat ziet er super uit zeg..... Het lijkt me zo fijn! Maar ook dat ze er als ze wat groter is ook nog wat aan heeft! Gr Tamar
ja inderdaad, ze kunnen erop totdat ze 30 kilo zijn. Bij een wipper zijn ze er zo uitgegroeid, dus is het geld zeker waard. Groetjes Inge
dat wiegje..wat leuk! En die zitzak..helemaal tegek..had ik nog nooit gezien? Vanaf hoe oud tot hoe oud kan die gebruikt worden?