Wie heeft er een avent flessenwarmer en vind je hem handig in gebruik? Ik heb er een gekocht 2de hands maar heb het idee dat hij het niet goed doet, of is het de bedoeling dat het water niet helemaal heet word?
Ik heb er ook een, en heb het altijd een handig ding gevonden. Inmiddels een magnetron in huis en nu staat de flessenwarmer op het nachtkastje voor een eventuele nachtfles (hoeven we niet naar beneden toe). Er hoeft maar heel weinig water in (althans, heb je het nieuwste model, met die blauwe deksel?) Dat kleine laagje water gaat hard borrelen en die stoom die dan vrij komt verwarmt het flesje. Wel kloppen bij mij de aangegeven maten niet. Als ik een fles van 200 ml warm wil krijgen, dan zet ik de verwarmer op de hoogste stand.
het is die met een blauw mandje erin, heb het idee dat het een half uur duurt voordat het water warm is. er zit geen deksel op. Ik dacht ook is handig hoeven we niet iedere keer naar beneden straks, maar als het zolang duurt ben ik met magnetron nog sneller.
Hier hebben we er ook één. Een paar keer gebruikt, maar duurt vreselijk lang voordat alles opgewarmd is en is dan nog maar aan de lauwe kant vind ik. Dus hier gewoon de magnetron! Gaat veel sneller!
ik heb een mail gestuurd dat ik hem terug ga brengen, want het water word nog niet eens lauw. iemand misschien advies voor een warmer die het wel goed doet?
Ik had em ook maar ik heb en maar een week gebruikt. Daarna snel over op de magnetron. Nu gebruiken we helemaal geen flessenwarmer. Ik vind het een onnodige uitvinding die alleen maar extra tijd inneemt. Een magnetron duurt een paar seconden
Wij hadden er ook eentje die we gebruikten op vakantie op de hotelkamer, maar dat ding werd zo LANGZAAM warm! Vreselijk. Maar ja, hotelkamers hebben niet altijd 's nachts een magnetron Overigens werd het water er onderin wel heel heet.
Heb een mail terug dat ik hem terug kan brengen gelukkig. Kan dus beter de magnetron gebruiken denk ik. Moeten we toch maar naar beneden lopen steeds. Of de eerste week boven zetten.
Wij hebben vanavond de flessenwarmer even uitgetest. Hebben een avent met blauwe deksel. Wij hadden hem eerst op kamertempratuur staan. Hierbij werd het flesje niet warm genoeg. Daarna nog een keer geprobeerd op koelkasttempratuur omdat we het water wel uit de kraan hadden gehaald ( gewoon koud) en dit was perfect. was 38 graden dus prima op tempratuur als je de voeding erbij doet lijkt me zo.
Tip voor de nacht voeding Termosfles met heet water Weet niet of je kraan boven hebt andere Ook kout water boven zetten Voeding in van die toren bakjes. Af gepast dus doen. En je bent erg snel klaar En qua flesen warmen ze zij. Handig en nooit zakelijk als je borstvoeding uit een flesje geeft aan gezien het niet bevodeliik voor de bv is om deze op te warmen in de magnetron
Of gewoon warm water uit de kraan. Dat hebben wij later ook gewoon gedaan. Dus niet opwarmen in de magnetron, maar gewoon warm water uit de kraan pakken, poeder erbij en klaar is de fles!