Ik heb een voetenzak gekregen dus wil hem wel gaan gebruiken aangezien ik begin december ben uitgerekend dus kan hem nog een tijdje in de winter gebruiken
Ik heb een prachtige voetenzak van baby's only gekocht via marktplaats! Mijn dochtertje is van mei en heb hem vaak gebruikt. Legde hem ook in de kinderwagen. Een dekentje trappen ze zo snel weg! Ze is nu een half jaar en past er nog in, dus je hebt er lang plezier van.. Ik vind het een aanrader
Ik heb ook getwijfeld en voorlopig enkel een wikkeldeken gekocht. Het 'voordeel' leek mij inderdaad de warmte en in de auto gemakkelijk los te maken. En stel dat de kleine teruggeeft, ziek is,... Dan is niet de maxicosi vies maar het wikkeldeken.
Mijn dochter is begin januari geboren, eerst had ik geen voetenzal en enkel wikkeldeken. Vrij snel een voetenzak gekocht via MP. Nou ben ik wel meer van het praktisch ipv het mooi, dus t merk weet ik niet en ik heb er 7.50 voor betaald geloof ik. Hij is saai zwart. Maar wel erg fijn als je de mc uit de auto haalt en t waait hard ofzo/ tis koud. Baby lekker ingepakt Vond dat net wat praktischer dan een wikkeldeken. Bij langere ritjes in de auto deed ik m wel open omdat t ook niet te warm moet worden
Ik heb er 1 en vind het zonde dat ik em gekocht heb. Ze krijgt het verschrikkelijk warm dat ding ook zonder jas.