ik heb een voetenzak maxicosi aangeschaft omdat wij in oktober ons eerste kindje verwchten. maar nu hoorde ik van iemand die ook deze maxi cosi voetenzak heeft gekocht dat je dan het kindje geen jasje moet aandoen ookal is het koud buiten. want met kleertjes aan en een jasje in de voetenzak zou te warm zijn klopt dit ?
Ik had Fabian gewoon een jasje aangedaan in de voetenzak. Maar hij kon zijn temperatuur nog niet goed op peil houden. Ik zou het tegen die tijd gewoon even aan de VK of kraamhulp vragen.
Steven is in de zomer geboren, en die deed ik geen jasje aan. Pas na een paar maand. Maar in okt zou ik dat wel doen, en als je in de auto zit, rist je de zak toch gewoon open?
die kleintje kunnen nog moeilijk op tempratuur blijven dus ik zou wel gewoon een jasje aandoen hoor, en zoals mensi zegt je kunt in de auto ook de voetenzak openritse.
oww meen je niet zonder jasje. Terence was in oktober geboren en ik dacht dus echt wel dat ik een jasje aandeed he,het was echt koud buiten ,zelfs met zon was het beetje te koud voor de baby's. Ik gebruik zelfs nu af en toe het voeten zakje in de buggy voor terence, ik kan het af ritsen dat hij dan op de andere helft kan liggen en de andere leg ik dan in het mandje voor het geval het frisser kan worden. zo ga ik het doen tot hij een jaar is en ik denk van nou kan het er wel af , ff wat weerstand opbouwen, maar Oktober is hij weer jarig wordt hij 1. dan heb ik een grotere slaapzak (prenatal) die gebruik ik weer voor de winter dagen. meid doe gewoon wat jou het beste lijkt. Jij denkt er tenminste aan , ik zag een keer in de dorp voor onze straat een moeder met haar 9 maanden baby , met blote voeten het was januari ofzo vet koud was het buiten. Het leek er niet op dat het kindje zijn schoentjes en sokjes verloor. nou dat vind ik dus niet kunnen.