Dat is mooi op tijd! Gefeliciteerd! Wij hebben ook een voetenzak, maar ik heb hem er van de week uitgehaald omdat Rick helemaal klem zat! Ik doe hem nu een jasje aan en een dekentje over zn benen. Maar ik vond het eerst wel heel handig!
Zou hem zekers voor de winter wel kopen, ze liggen er heerlijk in. Ik had hem ook gekocht, ben in July bevallen.
wij hebben vandaag ook gekeken voor zo'n voetenzak (waren 39,- ipv 49,- bij babypark) maar zijn uiteindelijk ook op n lodger wrapper uitgekomen. is in feite tzelfde als zo'n v.zak maar is de kleine te groot voor de maxi cosi op den duur dan heb je er niks meer aan eigenlijk.en die wrapper kun je nog als dekentje gebruiken en als speelkleed (vouwt m klein op en gaat handig mee in je tas op visite). en is net zo warm als n zak en gaat net zo goed dicht en je kan als je aan de touwtjes trekt een capuchon creeeren. ok hij is welwat duurder maar wel functioneler!
Wij hebben hem ook gekocht en hij is ieder cent waard. Ik vind het ideaal! We hadden eerst een dekentje maar dat schopte hij van zich af en als ik nu zie hoe hard het waait ben je een los dekentje ook zo kwijt volgens mij.
niet als je de deken eerst in de cosi legt en daarna de kleine.en die van lodger zit sluiting op dus waait niet open.