Voetenzak MC of wikkeldoek?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Viooltje, 20 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen:

Wat is handiger om je kindje warm te houden in de maxi cosi? Een voetenzak speciaal voor de mc of een lekkere warme wikkeldoek (die ook openingen heeft voor de gordeltjes)?

Warme wikkeldoeken heb ik al wel, voetenzak voor de MC (nog) niet. Vandaar dat ik graag wil weten of de voetenzak echt nodig is om aan te schaffen ;)

Alvast bedankt voor jullie reactie.

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ja daar ben ik dus ook benieuwd naar , ik volg dit ff .
    Ik heb wel een lodger wrapper maar zit ook nog te twijfelen nm ;)

Liefs Edith
    Mama van mees*

3. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    lees ook even mee

4. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij hadden zo'n wikkeldoek van de kruidvat. Uiteindelijk heeft hij daar alleen de rit van het ziekenhuis naar huis ingelegen, want wat een rotding was dat zeg!

Daarna gewoon in een Lodger wrapper in de bak gelegd en toen ik na 2 weken weer kon autorijden zijn we meteen naar de Prenatal gereden en hebben daar een voetenzak van hun eigen merk gekocht (was 20 euro) wat een superding!!!! Voetenzak bleef lekker in de mc zitten, zoontje kon er zo in, rits dicht en gaan met die banaan :D

Ik zou dus zeggen voetenzak, maar misschien was een andere wikkeldeken wel een succes geweest...

5. Evelien1991

24 mei 2011
    60
    0
    0
    Wij hadden beide. een mc voetenzak en een lodger die in de mc paste. Ons zoontje is 12 december geboren en woog maar 2500 gram dus hij moest lekker warm ingepakt worden. Ik vond beide handig, maar ik heb de voetenzak meer gebruikt.

Deel Deze Pagina