Voetenzak Mutsy Transporter vastmaken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door In AFwachting, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Goedemorgen dames (en heren natuurlijk),

Wij hebben een Mutsy Transporter en zijn sinds een paar dagen de buggy inzet gaan gebruiken. Nu zit er ook een voetenzak bij maar waar maak ik deze vast :(?? Aan de bovenkant zitten 2 stukjes met drukknoopjes maar waar druk ik deze aan?? Hij blijft nu wel redelijk op zijn plek liggen door de gordeltjes maar toch tijdens het wandelen zakt het wat naar beneden.

Heb al op internet gezocht maar kan niets vinden en natuurlijk zijn we de gebruiksaanwijzing kwijt :).

Hopelijk heeft iemand het antwoord :D

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik krijg mijn wagen pas over een week of 4 binnen dus kan je nu niet helpen, maar misschien even langs een babyzaak die hem hebben staan en het daar aan vragen?

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben er eentje uit 2007 en daar maak je de drukkers aan de zijkanten vast op het frame, maar dat is volgens mij alleen van de buggyinzet. De voetenzak zit verder niet vast.. Door de gordeltjes en een soort van elastiek zit hij erin, maar echt vast? Nee. Heb het alleen nooit als lastig ervaren hihi.

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hier 1 uit 2011, werkt ook zo!

5. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Nou, vandaag vrienden over de vloer gehad, kijkt er 1 minuut naar en heeft het antwoord al :p. Aan de achterkant zit de kap ook vast met zulke drukkertjes, die kan je loshalen en de voetenzak eraan vastklikken. Die drukkertjes aan de voetenzak hebben een voorkant en een achterkant dus als de voetenzak vastzit dan kan je daar de kap weer op vastdrukken. Hoop dat het begrijpelijk is voor mensen die dezelfde hebben als ik :D...

In elke geval bedankt voor het meedenken dames :)!!

Deel Deze Pagina