einde van het jaar, babykamers, e.d. goedkoper?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kh82, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Het jaar 2012 zit er bijna op! We krijgen nu allemaal folders met kortingen uit babyland!
    Eigenlijk willen we ons nu rustig gaan oriënteren (sinds gisteren weet bijna iedereen het leuke nieuws) op babykamers, kinderwagens e.d.

Maar nu komen er allemaal actiefolders. Weet iemand of het rond deze periode echt goedkoper is om een kamertje e.d. aan te schaffen?
    Wellicht heeft dat met modelwisselingen te maken??

Of kan dat eind januari, begin februari ook nog voor dezelfde prijzen??

2. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Acties zijn er het hele jaar door. Laat je niet ophaasten

3. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Met onze kinderwagen kregen we wel korting aan het eind van het jaar omdat er het jaar erop een nieuwer model kwam (overigens was het enige verschil dat onze zilverkleurige wielen heeft en het model van het jaar erop zwarte...) het loont dus soms wel om aan het eind van het jaar te kopen.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    Ik heb het idee dat kamertjes juist rond maart-april de meeste korting hebben.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Het ligt eraan waar je wil kopen... Als je bijv. nu een kamer aanschaft bij Baby-dump en die wordt in januari goedkoper dan krijg jij ook de korting (geldt tot en met geboorte baby). Bij hun zul je dus nooit meer betalen. Andere winkels hebben zo'n acties niet. Wil je daar dus een kamer halen dan zou ik nu gewoon al gaan orienteren!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Elke 2 maanden of zo zijn er weer leuke acties.

Vaak staat er ook: nu kinderwagen die en die voor 500 euro.
    Kijk je 3 maanden later, staat hij er nog voor dezelfde prijs.

7. tuc

tuc Niet meer actief

ja denk dat einde van het jaar niet zo veel verschil maakt, van maxi cosi bv kunnen er in 2013 nieuwe kleuren binnen komen, maar de winkels hebben altijd nog oude voorraad dus die zijn in maart ofzo ook nog goedkoop. Ik zou nu nog niet zulke dingen aan gaan schaffen. Kijken kan altijd natuurlijk.

8. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties! Dan gaan we gewoon lekker eerst eens oriënteren. Het is hier ook allemaal nog nieuw, dus genoeg (leuke) dingen te ontdekken.

Moet me ook eens goed in baby-dump verdiepen. Hoor/ lees daar veel over qua besparingen, maar eens goed kijken hoe dat allemaal zit

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Er zitten hier flink wat ervaringsdeskundigen, waaronder ondergetekende! Ik heb er echt honderden euro's bespaard, ook toen ik al di gen daar had gekocht cq. besteld echt nog veel korting gekregen! Bijv toen Prenatal die week mama-mazzeldagen had ging Baby-dump omder hun prijzen zitten wat voor mij bijv vooral veel voordeel opleverde met "vaste prijzen" zoals de maxi-cosi adapters en de Aerosleep. Goed vergelijken dus, loont zich echt!!!

Deel Deze Pagina