Heeft iemand hier toevallig een hangwiegje? Hoe bevalt ie? Ik vind ze heel mooi, vooral de kindekeklein en de leander. Blijven ze ook mooi na langer gebruik? Niet doorgehangen? Ben erg benieuwd!!!
ik heb een hangwiegje gehad. Een laag model, maar hing niet door. Zat een stevige plank in en daarop t matras. Vond m heel fijn
Ik heb de kindekeklein. Fantastisch!!!!!! Ze heeft er in gelegen tot drie maanden en toen wilde ik haar op haar kamertje en laten wennen aan het ledikant, ze paste er nog wel in en het had langer gekund. Een super wieg mijn beste aankoop ooit, stevig, mooi, degelijk en hangt absoluut niet door. We hadden twee haken in huis aan het plafond en gebruikte ook beide haken een boven (op onze slaapkamer) en een beneden. Een echte aanrader dus.
Wij hebben de Kindekeklein hangwieg voor Julie gebruikt totdat ze 6 maanden was, toen ging ze klauteren. We hadden 'm niet aan een haak in het plafond, maar in de driepoot hangen met het witte hemeltje erbij. De wieg is echt super! Geweldige kwaliteit, blijft ook erg mooi en is goed stevig. We kregen Julie altijd goed in slaap door haar aan de veer te laten bungelen Echt een aanrader dus, we hebben er ook zo veel complimenten over gehad! Ik vind 'm zelfs zo mooi dat 'ie nog steeds op onze slaapkamer staat, terwijl Juul al maanden in haar ledikantje op haar eigen kamertje slaapt ... Ja sorry hoor, ik laat 'm gewoon staan voor baby nr 2
op mijn werk (KDV) hebben we de Leander. Zeker al 2 jaar in gebruik. Hij ziet er nog steeds als bijna nieuw uit. Niet doorgezakt, omdat er een houten plaat onder het matrasje zit. Ik wil hem zelf straks ook
MIjn ervaringen met de kindekeklein wieg zijn eigenlijk al genoemd . Hij ligt al weer klaar om in elkaar gezet te worden voor ons 2e kindje. Onze dochter heeft er tot haar 6 maanden in gelegen en daarna is hij nog 2 maandjes gebruikt als logeerbedje (hang/sta wieg)
Heeft iemand hier ervaring met het ophangen van zo'n Celine wieg? Ik zit daar nu naar te kijken, maar meestal worden ze in de standaard gezet, terwijl je ze volgens mij ook op kunt hangen.
Hoi! Ik heb ook de kindekeklein. Fantastisch! Onze dochter heeft er 6 maanden in gelegen. Ze was erg onrustig en door met het wiegje te schommelen werd ze rustiger en viel ze heel makkelijk in slaap!! Echt een aanrader! Groetjes Gwen
Wij hebben ook de kindekeklein wieg en nooit sptijt gehad van deze aankoop, ik vind hem super, helaas past hij er nu niet meer in maar hij heeft er ruim 6 maanden in geslapen. Wij hadden hem trouwens aan het planfond hangen en hij hing bij ons niet zo laag waardoor je ook niet zo hoefde te bukken. Je kunt het met de touwen altijd wat verstellen. Ik vind de leanderwieg ook heel mooi (wel duurder), maar daar hebben we geen ervaring mee
wij hoefde ook niet veel te bukken, alleen vond ik op een gegeven moment (rond de 6 maanden dus) dat ze wat zwaar werd om over het randje heen te tillen . Maar oke, ik ben benieuwd hoe lang dit kindje er straks weer van gaat genieten. Omdat we inmiddels verhuisd zijn heb ik al wel extra touwen besteld omdat de plafonds hier een stuk hoger zijn (2.60 i.p.v 2.40)