Ik heb een bugaboo bee en wil daarvoor een voetenzak kopen, maar zag dat er ook lodger bunker te koop is. Dit lijkt me een goed alternatief, maar waarom zou ik voor de voetenzak kiezen en waarom voor de lodger? Kan iemand mij voor en nadelen geven? Oh ja en dan de kleur.... Mijn bugaboo heeft een roze kap, maar ik vind de blauwe kleur bunker zo geweldig. Dit vloekt volgens mij enorm of kan het wel? Ik kan ook de blauwe kap kopen, maar dan is het gelijk zo`n jongens wagen of niet? (Ik heb een dochter trouwens...)
ik zou eerst kijken of de voetenzak wel goed past in de kinderwagen die je hebt. ik heb een cameleon en had een zilveren zak van urban jungle. die bleef maar glijden en wegzakken, uiteindelijk heb ik alsnog de zak van bugaboo zelf gekocht..
Ja, daar zit ik nu dus ook tussen te twijfelen..... Oke ons kleintje is nog niet geboren en dus voorlopig geen voetenzak nodig Maar weet niet of er ook bij zijn die de Bunker in de wandelwagenbak hebben gebruikt? En met een roze kap is dit een leuke naar mijn mening Babypark | Lodger Bunker Framboise
Die is wel mooi, maar ik vind dat groen aan de binnenkant dus zo niet mooi. Ik denk dat het een paars met roze binnekant wordt. Ik denk ook dat ik eruit ben. Ik koop er een op marktplaats, bevalt tie niet, heb je hem zo weer verkocht. Dan kan ik altijd nog de voetenzak van de bee zelf kopen. Deze zijn tweedehands nog niet echt te koop. En 95 euro voor een voetenzak vind ik echt teveel. Voor de bunker betaal je misschien 60 euro, maar als je hem verkoopt krijg je dat er ook weer voor. Bedankt voor het meedenken.
Persoonlijk vond ik de bunker te groot voor in de wandelwagenbak. had het idee dat beeb helemaal erin weg zakte. heb hem pas gebruikt toen het buggy gedeelte erop zat.
@Marjan, klopt inderdaad, hij is een beetje voorgevormd, dus in de wagenbak ligt 'ie ook best gek. Je moet daarin eigenlijk een Wrapper gebruiken. De bunker beviel me in het zitje echt heel goed. Ik heb de Bugaboo Denim en een grijze Bunker.
de bunker bevalt ons ook prima, maar inderdaad alleen in de buggy! wij hebben de bak ook maar 3 maanden gebruikt.