Voetenzak of wikkeldoek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ikkie124, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Hoi

Hopelijk kan iemand mij een tip geven.

Ik ben over vier weekjes uitgerekend en nu zat ik even mijn spullen te bekijken. Ik heb in de Maxicosi een voetenzak zitten. Mijn eerste kindje werd midden in de Winter geboren en dus heel veel profijt van die zak gehad. Nu lijkt me dat alleen erg warm voor nu. Wat zou ik doen. Gewoon een dekentje of is dat ook niet nodig?

2. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik heb bij mijn maxi-cosi ook een voetenzak gekregen, die heb ik goed opgeborgen op zolder want lijkt mij ook meer een winter ding.

Heb zelf een fleece dekentje aangeschaft voor in de maxi-cosi en heb ook een wikkeldoek, ik kijk zodra de kleine er is wat ik het meest praktisch ga vinden om te gaan gebruiken. Maar zou de voetenzak zeker achterwege laten als ik jou was. Veels te warm als je het mij vraagt...

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik zou alleen een dekentje over de benen leggen.

Ik heb de doek van moeders voor moeders die leg ik er straks over heen

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Than voor de tips.. Die doek is idd een goed idee. Is heerlijk zacht ook.

5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik denk dat je het autostoeltje bedoelt ipv de kinderwagen?
    Mijn kindje werd in de winter geboren en ik gebruikte de trappenzak in het autostoeltje. In de kinderwagen gevruikte ik een fleecedeken met lakentje. In de zomer zou je kunnen kijken naar een dun dekente voor over de beentjes. Met watm weer zou ik er niks over leggen.

Deel Deze Pagina