Hallo, Prenetal heeft voetenzak(voor in de kinderwagen) in de aanbieding voor 19,95. Ik heb er vandaag 1 gekocht. Ik wilde eerst die van Quinny papillon maar die zijn 89,95 . Vond ik erg duur!
Ja daarom ben ik een sprintje gaan trekken naar de Prenetal. Ik zal even een foto plaatsen, hoe het uiteindelijk is geworden. Hanan
Dankjewel. Je had 3 kleuren. Ik wist niet welke kleur ik moest nemen. Uiteindelijk heb ik voor groen gekozen.
Ik heb hem ook gekocht, maar volgens mij is hij niet echt handig. Ik heb aan alle kanten zak 'over', zeg maar. Hoe ervaren jullie dat?
Hier ook overal zak "over" met name onder de voeten, dan gaat die zak steeds tussen het voorwiel van de wagen. Irritant.
ik heb nu een grijze quinny weten te bemachtigen via MP voor 17 eurie incl 2de hands weleens waar maar zo goed als nieuw en ag wat gebruikje hem als 2de zak? hij is voor in de buggy als we eens gaan shoppe in me buzz heb ik er al 1tje
ik heb bij babydump e quinny papillon gehaald,was 79.95 toch duur maar wel erg leuk. kijk anders eens op marktplaats groetjes