Hallo ! Heeft iemand ervaring met zo'n plankje voor achter de kinderwagen waar een peuter op kan staan ? Zo ja, welke heb je ? Welk merk / type ? Kunnen die achter elke kinderwagen vastgemaakt worden ? Wat kosten ze ? Alvast bedankt ! Groetjes, Nikki F
ja, wij hebben dit weekend net eentje aangeschaft. Wel zo makkelijk in het begin. Alle soorten en merken passen niet op elk type kinderwagen. Dus laat je goed informeren. Er zit ook namelijk een groot prijsverschil tussen van 49 tot boven de 100 euro. Wij hebben er eentje van lake of zoiets. Hij past prima. Succes met zoeken
1 tip: kijk via mp! we hebben er daar eentje gekocht voor 7 euro, en toen mijn dochter rond de twee jaar zat (of iets jonger) wilde ze er helemaal niet op staan! beetje zonde als je dan 100 euro uit zou geven toch? nu is ze 2,5 en gaat het hartstikke goed.
Ik heb er 1 gekocht via marktplaats. Ik heb de origenele van bugaboo (maar heb die wagen ook) En later heb ik er het twoo stoeltje op gekocht. Zo kan ze straks ook zitten of kan ik haar vast zetten met een tuigje zodat ze er niet vandoor kan gaan bij een drukke weg of in de supermarkt.