Mijn zoontje zijn huidje op zijn gezicht is erg droog. Nu is hij vorige week ziek geweest en had hij ook koortsuitslag en sindsdien is het echt veregerd. Vooral bij zijn wenkbrauwen. Dit jeukt ook, hij zit er steeds aan. Ben veel aan het smeren met natusan, vasaline en heb ook sudocreme geprobeerd. Heeft er iemand tips?? Thanxxx Groetjes!
Ik zou het even bij de apotheek/drogist vragen. Volgens mij droogt sudocreme de gezichtshuid een beetje uit en vaseline dekt het juist erg af dat het weer niet goed kan ademen.
Dat idee kreeg ik ook van de sudocreme, nu dus weer aan de vaseline. Zal idd even naar drogist gaan. Mijn moeder had via apotheek al wat gehaald, maar de jeuk leek hier erger van te worden.
Sudocreme droogt uit. Ik kan de Lipikar Baume van La Roche Posay zeeeeer aanbevelen. Is via de apotheek te verkrijgen niet goedkoop maar helpt heel goed.
Nee, was natuurlijk zaterdag. Dan is de apotheek dicht. Vind het vandaag wat minder, maar zag een rode uitslasg boven op zijn handje. Het handje waarmee hij boven zijn ogen zit te wrijven. Begin nu te twijfelen of het geen exceem is. Kijk het morgen nog even aan, anders bel ik de huisarts even. Thanxx
Hier ook erge last van. Vermoedt ook een beetje dat het exceem is ga dus ook even huisarts naar laten kijken. Tot nu toe alleen ingesmeerd met vaseline of bentapen, maar niet echt het idee dat het helpt. Doe hem niet te vaak in bad en af en toe olie erbij
Hier is de apotheek gewoon open op zaterdag Als je het niet vertrouwd inderdaad even langs de HA gaan.
de babyzalf van Baby lijn Seba Med is heerlijke zalf! je hoeft maar een klein beetje te gebruiken en is niet vet, trekt er gelijk in! Heb je al naar de voeding gekeken? 9 van de 10 keer heeft eczeem met de voeding te maken!
Ik ga ook voor de lipikar baume. Echt superspul vind ik het. Zijn huidje is er zo door verbeterd. Van vaseline werd het alleen maar roder.
Hoi, ik gebruik voor Kyra Balneum Extra Vettende Creme. Niet speciaal voor baby's, maar voor elke leeftijd en ze doet het super erop. Ik had het voor de zekerheid nagevraagd of ze het mocht, maar het is geschikt voor elke leeftijd zeiden ze. Had ook al van alles geprobeerd voor die schrale droge wangen van haar, maar dit werkt perfect en het doet geen pijn met insmeren.