Leuke meisjeskleren

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door red88, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Iemand nog tips voor leuke, betaalbare meisjeskleding? 'k Zit internet een beetje af te neuzen maar kan nog niet echt wat vinden.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    wat vind jij betaalbaar?

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
  4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb voor onze meiden veel bij H&M gehaald, Hema en Noppies is ook erg leuk!!
    V&D heeft ook erg leuke kleding!

En tja, wat vind jij betaalbaar...

5. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    bij de h&m en zara hebben ze hele leuke kleertjes, en niet duur..
    (voor de zara moet je wel even op internet kijken welke winkel ze het hebben ze hebben het niet overal..)

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Op marktplaats inderdaad heel veel mooie kleertjes te krijgen!
    Vooral de kleinste maatjes kun je goed overnemen want zijn maar weinig gedragen.

Ik koop in de uitverkoop veel kleertjes van mexx baby. Mooie kleren vind ik en goede kwaliteit. Nieuw zijn de shirtjes ook wel betaalbaar. De rest vind ik nieuwprijs wel best duur. Maar voordeel van zo'n merkjes is dat het atijd in de uitverkoop gaat. Bij ons in het dorp altijd eerst -30% of 3 halen 1 betalen & daarna 2 halen 1 betalen. Dus dan ga ik altijd wat shirtjes in grotere maat kopen. Erg handig!

Verder heeft noppies inderdaad ook mooie kleren en ook daar is de kwaliteit goed van.

Prenatal heeft leuke dingen.
    Hema vind ik soms, maar soms ook helemaal niet.

Je bent 21 weken zwanger zie ik. Zoek je kleding voor je 1e kindje?
    Dan is mijn tip: koop nog niet zoveel. Want kleertjes kopen is veel fijner als je kindje is geboren. Want dan weet je wat je wanneer nodig hebt en ook welke kleren je kindje mooi staan.

Lotte is bijvoorbeeld best slank, in verhouding met lengte. Hema zit haar bijv. veel te breed (H&M trouwens ook). Super leuke rompers maar ze zitten voor geen meter.
    Terwijl de bambino rompers van kruitvat als gegoten zitten, mooi slank model. Ja die van 'le petit bateau' ook, maar die zijn hartstikke duur.

Als je al weet dat je in verwachting bent van een meisje kun je natuurlijk wel op zoek gaan naar leuke aanbiedingen.
    In november/ december zal de uitverkoop wel weer starten. Als je lang genoeg wacht wordt het steeds goedkoper. Allemooiste is dan vaak wel weg. Maar leuk basisshirtjes zijn er altijd nog en die zijn dan lekker goedkoop ;)

Ik vind Imps & Elfs ook heel leuk. Daar vind je via websites ook wel aanbiedingen van.
    Zoeken op merk en dan outlet. Dan vind je wel sales enzo.

Je hebt geen haast dus kijk gewoon een poosje om je heen en dan zie je vanzelf wat je wel/ niet leuk vind.

Veel shopplezier!

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    hema,zara,Name It vind ik het leukst!

en betaalbaar,ook heel belangrijk;)

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Sorry, 'k was vergeten bij dit topic te kijken maar zie nu dat er is gereageerd :)
    Wat ik betaalbaar vind... ehm... zo'n 20 euro per setje.
    'k Heb gisteren een setje gekocht van Bakkaboe, dat vond ik in elk geval leuk ;)
    Maar ik ga gewoon rustig rondkijken, straks idd uitverkoop, dat scheelt altijd!

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Babyface, Name-it, esprit en baby barb

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.074
    3.863
    113
    Ja, Bakkaboe is inderdaad vaak leuk en betaalbaar. Ik heb er alleen altijd de pest over in dat (vooral in de wat grotere maten) je er heel snel bij moet zijn om een compleet setje te kopen. Als je een rokje wilt met bijv. een bijpassend vestje, is 9 op de 10 keer diezelfde maat uitverkocht.
    Ik koop ook bij H&M, V&D, Hema, C&A etc. Verder koop ik vaak merkkleertjes van bijv. vorige winter, scheelt enorm in prijs. Mijn favoriete merken zijn Ducky Beau, Noppies en vooral Cakewalk.

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik zou ook wachten tot de uitverkoop als ik jou was. De kleine maatjes (van Noppies Baby bijv) zijn juist niet zo snel uitverkocht. Heb vorig jaar december behoorlijk wat voor mijn meisje gekocht nog.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Je kunt bij Jola gewoon bestellen hoor als het van de huidige collectie is. Heb ik al vaak gedaan. Pas nog had mijn moeder bij haar jola een setje gehaald alleen viel het truitje kleiner en moest ik dus 86 hebben ipv 80, hier had de jola hem niet meer, heb ik het laten bestellen. Ideaal!!:D
    Bij de andere winkels die het verkopen misschien ook wel?

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Of kijk eens in de webshop van Esprit! De kleinste maatjes zijn er altijd nog wel, en op een gegeven moment ook met veel korting. Esprit valt redelijk ruim, maat 50 kan dus zeker voor 56 doorgaan, dus kan je baby het lang dragen.

O ja, het is ook gratis verzenden en gratis retour sturen.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Bedankt voor de tip! 'k Heb al een bestelling geplaatst ;)

15. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hey dames,

Ik hoor jullie over Bakkaboe maar kan je dat ook ergens online kopen? Als ik google kom ik niet heel veel verder namelijk..

Groetjes Bloempjuh

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bakkaboe kun je niet online bestellen, maar wel bij allerlei verschillende winkels kopen. Hier bij Sengers en Jola. Een vriendin haalt het bij Tuunte Fashion.
    Staat volgens mij wel op de site waar ze het verkopen google op Persival (de opvolger van bakkaboe vanaf mt92).

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij niet online, 'k heb er ook naar gekeken. Hier wordt het verkocht bij Jensen Family Shop en Bertus.

18. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ik ben al vaak geslaagd bij Hippe babykleding en unieke babyaccessoires - Musjes.com - home. Daar verkopen ze bijv. het merk Piccalilly: heel erg leuk en van allerlei printjes. Hebben nu ook wat uitverkoop, scheelt toch weer! Ik weet niet of het allemaal in de categorie 'betaalbaar' past, maar dat moet je zelf maar beoordelen.

Deel Deze Pagina