Ik vraag me af of er ook voetenzakken voor buggy's zijn. Ik heb een MacLaren en hij is heel fijn, handig. Voor in de wandelwagen heb ik uiteraard een voetenzak maar ik kom ze niet echt tegen voor in buggy's?
Ik bedacht me dat vandaag ook. Gelukkig is het zacht en ik ging auto uit-winkel in. Voor dat soort dingetjes vind ik de buggy super handig, maar stel dat het vriest, moet er dan nog een voetenzak bij?
ik deed gewoon de voeten zak van de kinderwagen erin en de nieuwe eigenaar van onze kinderwagen wou de buggyzit niet dus had ik een voetenzak over wat je ook kunt doen is op marktplaats een voetenzak kopen voor weinig geld
hmm ze hadden ze laatst toevallig liggen bij de hema speciaal voor in normale buggies (wel zilverkleurig tho.. )
Ow ik heb zelf een Urban Jungle met voetenzak dus dan moet ik die maar eens proberen. Vind dat wel een beetje onhandig want dat is zo'n mummiezak die tot onder de kin dicht kan. Ik dacht meer aan iets voor alleen over de benen zeg maar.
op mp verkoopt iemand uit wijchen de maclaren voetenzakken nu tegen bod.heb er zelf 1 besteld voor 35,- is misschien de moeite effe te kijken of hij ook jou kleur heeft!