Ik lees ook mee ben ook op zoek vond onderstaande wel leuk: https://m.bol.com/nl/p/duo-signature-chevron/9200000044281257/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-22882688309-S-125739534509-9200000044281257#images
Geen site maar wel een tip. Neem er 1 met rits. Ik heb alleen met klittenband en zodra dl bij de tas in de buurt komt pakt ze hem helemaal uit... ik wil bij een volgende dus een "aapvrije" tas
Best moeilijk, het vinden van een leuke tas. Ik wil dan weer dat het matched met de kinderwagen 'hoe bedoel je lastig' haha. Meerdere dames die uit ervaring juist wel of niet een tas aanraden? Waar moet bijv op gelet worden?
Ik ben voor de tas gegaan die bij de kinderwagen hoort. En omdat we een duo hebben nog 1 in een andere kleur maar wel van hetzelfde type ontwerp gehaald. Hij is niet super trendy. Maar wel heel handig. Bedenk je van te voren wat je wil gaan doen. Als je bijvoorbeeld vaak naar het zwembad wilt dan is een midden scheiding vervelend. p.s. Wat ook handig is is als het matje op de bodem zit (via apparte rits bereikbaar). Dan hoef je niet zo veel moeite te doen om die terug te stoppen.
Ik heb er een uitgezocht bij de prenatal. Even naast de kinderwagen gehouden om te kijken of de kleur goed uitkwam. Heeft een vriendin dezelfde gehaald! (We waren dezelfde dag uitgerekend en kinderen schelen uiteindelijk 1 dag). Gelukkig nog nooit verwisseld. Waar je op moet letten: verchillende vakken zijn heel prettig. Verschoonmatje is praktisch (alleen een hydrofiel kan in geval van nood ook maar een verschoonmatje is waterdicht). Een vak voor een fles is een must, liefst in de tas en niet aan de buitenkant (ook bij bv. Denk aan gekolfde melk in een flesje als je kindje alleen met de oppas of je man is. Later voor een fles sap) De dingen die je meeneemt (om ruimte in te schatten die je nodig hebt) als je wat langer weg bent: luiers, verschoonmatje/hydrofiel, billendoekjes, slab, spuugdoekje, extra setje kleding voor je kind, schoon shirt voor jezelf (ivm spugen/lekkage van borsten), eventueel (bij kv) thermosflesje, flesje koud water, poedertorentje, fles of bij bv een sjaaltje om af te schermen (sommige kinderen willen dat niet, anderen willen niet anders). Bij een wat ouder kind ook nog fruit/groentehap.
Ik heb een mutsy evo (dank grey) en kocht toevallig daarvoor ook een Longchamp Pliage in donkergrijs... past perfect bij elkaar (losse items in tas lukt ook... heb wat gekocht bij zara home (verschoonmat) en tas voor erin van primark... werkt super goed zo en geen lelijke tas meesjouwen
Ik gebruik gewoon mijn eigen tas. Vind luiertassen eigenlijk allemaal lelijk en dit gaat tot nu toe prima. Enige wat los zit zijn de luiers en doekjes, die zitten in de luieretui (met matje eraan vast) van Koeka. Deze ligt standaard onderin de kinderwagen.
Ik heb een cowboysbag: The Diaperbag incl. matje Luiertassen Cowboysbag Ik heb de Joolz wagen met leren duwstang en daar past deze mooi bij. Verder wil ml met deze tas ook nog wel over straat
Bij nummer 1 had ik een luiertas van Oilily. Ooit eens voor 3 euro op de rommelmarkt gekocht hihi. Was hem nu wel zat en vond hem wat klein. Heb nu een tas van little company gekocht. Mooi grote tas en ik vind het handig dat hij drukknoopjes heeft om aan de wagen te bevestigen. En ik vind het retro printje gewoon leuk. Was klaar met de bloemetjes van Oilily https://www.verzorgingstassen.nl/little-company-popup-shoulder-bag-round-red-black
Het wordt er niet makkelijker op zo hihi. Maar leuk hoor, veel websites die ik niet eens kende. Ben nog aan het rondkijken... Hele leuke, maar ook hele dure. Dacht ga s kijken bij de Hema (een vriendin van me is er super tevreden over) en daar ben je dan nog nie eens 50 euro aan kwijt. Wat denken jullie? Niet zo zeer prijs gebonden hoor, al moet het niet te duur worden allemaal. Maar ik sta gewoon open voor van alles...
Voor mijn oudste heb ik er een van oilily bij me volgende dochter wou ik een andere luiertas dat is toen een lief! Tas geworden.. Nu verwachten we een zoon en willen we iets meer voor jongentjes haha nu zag ik bij de Action een ruime tas voor 6,99 ja oke er zit geen verschoningsmat bij maar die heb ik thuis wel liggen van de andere tassen en daarbij heb ik die matjes nooit gebruikt maar altijd een dekentje/handdoek onder gelegd die ik dan ook standaard in de luiertas heb.
Fietstassen - Snel, Goedkoop en Direct! Ik heb daar mijn tas vandaan, perfect! Is gewoon een Super leuke grote schoudertas met veel ruimte en extra vakjes. En ja het is een fietstas, aan 1 zijkant zit een ritsje en als je die open maakt kan je de tas aan de bagage drager vast klikken! Maar echt niemand die ziet dat het een fietstas is. Ik gebruik hem soms ook als ik ga zwemmen hihi.