ab-kuur geven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamsie2010, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Mijn zoontje heeft een antibiotica-kuur die hij erg vies vind. We hebben er een spuitje bijgekregen maar die weigert hij, met veel moeite lukt het wel. In de speen hebben we het gedaan alleen weigert hij de fles Hoe kunnen we nu het beste geven zodat hij toch de medicatie binnen krijgt

2. Sempje

Sempje Niet meer actief

In zijn wangzak spuiten en daarna in zijn gezicht blazen? Dat triggert de slikreflex.

3. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Wij hebben hier 10 dagen (3x daags..)ellende mee gehad! Uiteindelijk was de gouden tip (bij ons):

Lepeltje met dreumesvla (van yogolino) of lepeltje geprakte banaan, daar steeds beetje ab inspuiten met je spuitje.. Duurt wel even, maar deze smaken combineerde -schijnbaar- goed met de smaak van de ab en zo hield hij het binnen!

Succes!!

4. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Dat zou zeker een goed idee zijn alleen mijn kleintje is nog maar 3 maanden dus daar moet ik even mee wachten

5. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Hè mamsie,
    Wat vervelend! Inderdaad in de wangzak in kleine beetjes. Dan komt het er minder makkelijk uit.
    Hopelijk is hij snel weer beter!

Liefs

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik begrijp dat je bv geeft? Kun je niet met een sonde slangetje langs je tepel?of met een heel dun rietje? En anders met een finger feeding spuitje lans je tepel? Die zijn ook dun en flexibel!

bij fles kun je deze dingen natuurlijk ook proberen!

7. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Sorry!! Dat had ik niet gezien!

Succes en laat je het weten als je 'de' manier voor jouw kleintje hebt ontdekt?

Deel Deze Pagina