Wat te koop op jonge gezinnenbeurs?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door miba, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miba

miba Lid

26 sep 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er ook meiden die vorig jaar al eens op de jonge gezinnenbeurs zijn geweest? Graag jullie ervaring gevraagd..

Naast dat er allemaal producten zijn die je kan bekijken, zijn er ook producten te koop?
    Naast bijv. kleding ook bijv. autostoeltjes, buggy's, campingbedjes (Travelcot)? Die je ook gelijk kan meenemen?
    Zijn de producten hier ook goedkoper dan bijv. een "goedkope" winkel als babydump?
    We moeten namelijk nog een aantal 'dure' zaken aanschaffen, en ik dacht misschien kan het op de jonge gezinnenbeurs. Maar als het er niet is of het scheelt niks in de prijs dan kan ik het ook tzt hier wel bij de babydump bestellen. Alvast bedankt voor de reacties..

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Er zijn wel dingen die ze op voorraad hebben op de beurs en die je kan meenemen meteen maar ook veel wat er toch besteld moet worden. Ook heb ik al vaak gehoord dat de aanbiedingen erg tegenvallen. Ik wil wel heel graag naar de jongengezinnenbeurs om lekker te kijken, neuzen en tutten

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.661
    1.421
    113
    op de site staat een lijst met standhouders misschien dat je daar al even tussen kunt kijken. Heb zelf wel het idee dat het vooral veel kleinere dingen betreft, ga daar dus ook zelf voor shoppen.

4. boveetje

boveetje Lid

31 mrt 2007
    45
    0
    0
    ik heb de afgelopen 2 keren een travelcot gekocht, eerste keer de baby daarna de peuter.
    volgens mij was de baby voor 30euro en de peuter voor 45euro.

Deel Deze Pagina