Waar vind ik leuke ansichtkaartjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nicky1973, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik heb een vraag: ik heb een paar leuke lijstjes gevonden voor de babykamer en zoek nog een paar leuke kaartjes om die in de lijstjes te doen. Het liefst van meneer de Uil of een uilenthema. Heeft iemand nog een idee?
    Alvast bedankt voor de reacties.

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Als je bij google zoekt kun je zoeken op plaatjes (linksboven images) Type eens als zoekwoord in 'Kaart uil' of 'card owl'.
    Je ziet dan meteen heel veel resultaten. Misschien, met een beetje mazzel, kun je het zelf uitprinten?
    Wat ook leuk is is kleine schilderdoekjes kopen. Je afbeelding erop en versieren mt lintjes, bandjes etc.

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wat een leuk idee van die schilderdoekjes! Ik ben niet zo crea, maar ga wel even op onderzoek uit. Dankjewel.:D

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Kijk eens op Marktplaats bij kinderkamer-decoratie en dan zoekwoord schilderij. Veel mensen maken zelf een schilderijtje en zo heb je een paar voorbeelden.

Bij Xenos en Action heb je kleine schilderdoekjes vanaf 1,50.
    Je kunt net zolang schuiven tot je het leuk vind. Lintjes e.d zijn te koop in de naaimachine en stoffenwinkel. Meestal kun je ook 0,5 meter vragen. Ze hebben hele leuke lintjes, ik zag er laatst zelfs een met uiltjes erop!

Ik heb ook veel met uiltjes. Ik ben een beetje in het bosthema beland. Nu ook egeltjes, eekhoorns en vogeltjes. De Lief! vogeltjes kun je halen als proefstukje in de bouwmarkt. Een geweldige tip van iemand hier op het forum. Ik had ze eerder al los gekocht op Marktplaats (5 voor 1,25). Dit geeft meteen een leuk resultaat!

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Als winkel irl zou je misschien eens bij Selexyz kunnen kijken...geen idee of die ook een kaart met een uil verkopen, maar ze verkopen wel leuke kinderkaarten.

Verder weet ik niet of je links mag posten hier op het forum...dus ik zal je een pb sturen van de paar kaarten die ik gevonden heb op internet.

7. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Het probleem is nu dat mijn lijstjes de afmeting 13x18 hebben en dit is blijkbaar geen standaard maat voor ansichtkaartjes. Iemand misschien nog een idee?:)

8. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Kijk eens op: schilderwerkjes.nl zij maakt alles zelf en ook op maat volgens mij. Ik heb er een herinneringsdoos besteld en die was super!

Deel Deze Pagina