Ik wil ook een voetenzak kopen van de maxi cosi, maar tijdens het orienteren zag ik dat je diverse soorten hebt. Je hebt namelijk zakken voor de cabriofix en voor de pebble. Maar wij hebben de Citi. Kan je dan wel gewoon een zak van bv de pebble daarin doen of past dat dan niet optimaal?
Bij ons wordt de kleine eind juli geboren, nu vraag ik mij af of je als je vanuit het ziekenhuis komt als het net geboren is je dan ook al een voetenzak moet gebruiken, heb net dat hele ding erin gezet met hoofdverkleiner, wat een gepriegel, of voldoet een dekentje ook?
Essie1973: vaak is een voetenzak voor zo'n pasgeboren kindje nogal groot (als je tenminste een redelijk normaal kindje verwacht qua lengte en gewicht), maar het kan wel. Maar een gewoon dekentje waar je ze lekker mee onder stopt voldoet ook hoor. Het is maar dat ze geen kou kunnen pakken.
wij hadden een jasje wat achteraf veeeel te groot bleek. Jasje daarna misschien nog drie keer gebruikt. Wij loste het op door middel van een fleece dekentje wat als een ruitje in de maxi werd gelegd dan ukkie er op leggen en 'dicht snoeren' en dan de flappen dichtvouwen. In het begin trappelen of doen ze niet veel dan liggen in de maxi dus werkte perfect. Succes
Ik moet bijna bevallen maar wij hebben wij de aankoop van de maxicosi ook gekozen voor bijpassende voetenzak. Ze moeten immers een tijdje in de maxicosi in de wagen en in de winter lijkt het mij toch net iets warmer voor z'n kleintje. En deze kleine is wel voor de zomer, maar de volgende kan een winterkindje zijn he... Ik ga ook wel voor een lodger, maar wil die in de kinderwagen gaan gebruiken voor als we gaan wandelen.