Dank je wel voor de tip. Als we een keer in de baby dump zijn zal ik zeker even kijken. Komt trouwens mooi uit want ik heb een donkerblauwe maxi cosi
Ik ga ook gewoon een dekentje gebruiken. Ikzelf vind een voetenzak nodig met de winter of zo, als het echt koud is.
Heb een zonneklep gevonden op marktplaats. Maar dan onder de naam Zonnehuif. Ook donkerblauw en 1 maand gebruikt. Mag hem overkopen voor 12.50 en dan met 1.32 verzendkosten. Scheelt toch weer een paar euro's.
ik heb trouwens gewoon de voetenzak van de wandelwagen in de maxi-cosi. Kunnen de riempjes makkelijk doorheen. is wel wat langer dan de echte maxi-cosi voetenzak, maar ook echt lekker warm
Ik heb de wallaboo voetenzak gezien.. Ziet er ook mooi uit. Maar hoe lang kunnen ze in een maxi cosi? Op de ene site staat 9 maanden en de andere 13 maanden. Nu zag ik zelfs een maxi cosi van 15 maanden Passen ze dan ook nog in die voetenzak? En heb je die voetenzak alleen nodig in de winter? Ons kindje wordt in juni geboren.. Groetjes Laura
Je kind tot 13 of 15 maanden in een maxi-cosi laten vind ik eigenlijk best lang. Tenminste bij onze vrienden hier in de buurt zitten ze dan al lang en breed in een buggy en een " groot" autostoeltje.
Het ligt eraan hoelang ze zijn. Zo gauw ze met hun kruintje bij de bovenkant van de maxicosi komen moeten ze eruit ivm de veiligheid. Jelle is nu denk ik 73 cm, en hij heeft nog 3 cm over. Hij weegt nu iets boven de 8 kilo. Ik heb de wallabo voetenzak ook gezien, maar ik vind hem erg prijzig voor dat even dat je hem gebruikt. En vaak zit er een voetenzak bij de maxicosi. En ik denk eigenlijk dat de Wallaboo voor de zomer veel te warm is. Jelle is ook van Juni, en de Maxi Cosi voetenzak voldoet prima, vooral omdat ik alles met de auto doe, omdat ik in the middle of nowwhere woon..