babydozen aangevraagd

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lijsterbes1, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb bij zowel kruidvat, etos en prenatal de zwanger boxen aangevraagd.

Heb bij etos & kruidvat al op kunnen halen maar heb van prenatal nog geen bericht gehad.. Hoelang duurt dit meestal? En bij de etos box zou je ook een baby box krijgen nadat je de zwanger box had gekregen maar hoe werkt dit precies? krijg je daar ook nog bericht van of?

2. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Prenatal is heel wisselend, ik weet nog dat ik hem de 1e keer laat had, de 2e keer had ik hem al rond de 20 weken (dus binnen een paar weken)

De 2e etosbox heb ik laten zitten, ergens na de bevalling kreeg ik een mailtje dat ze me telefonisch niet konden bereiken (ja duh ik had een nepnummer doorgegeven omdat ik niet platgebeld wil worden door mensen die me wat willen aansmeren) en of ik hun wilde bellen om gegevens door te geven. Niet gedaan dus want dan hebben ze alsnog m'n nummer en ik weet niet hoe die van de etos is maar die 2e doos van prenatal is niet heel veel soeps, dat was me de ergernis niet waard.

3. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh maar van prenatal krijg je een kaartje in de brievenbus heb ik begrepen? Oh dus je krijgt die 2e box van etos wanneer ze je telefonisch gesproken hebben? ze belde gisteravond toevallig me man had al opgehangen.. hij zei was ene felicia ik ken haar niet.. maar was blijkbaar die felicitas haha.

4. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik kreeg van de etos gewoon een mail dat ik hem op kon halen. Dit was bij de zwangschapsdoos en later ook met de babydoos, ik geloof dat ze gewoon uitgaan van je vermoedelijke bevallingsdatum en dan paar weken later bericht om op te halen.

Kruidvat kreeg ik juist pas heel laat, met 36 weken ofzo.

Prenatal konden we met ongeveer 20 weken ophalen, ook met bon via de mail.

5. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    hm.. heb zelf nog nooit bericht gehad via de mail enkel van etos dacht ik.. tenminste de zwangerbox de baby box heb ik niks meer over gehoord.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb ook al de dozen opgehaald die jij noemt (behalve kruidvat) en ben bij geen een gebeld door organisatie bij beide zwangerschappen en na de bevallingen niet.

7. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruidvat is ook niet de moeite waard.. etos ging wel.. wat zit er eigenlijk in de prenatal box?

8. JvS

JvS Actief lid

2 feb 2009
    117
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Gelderland
    Afgelopen week de prenatal box opgehaald nadat ik een afhaalbericht had gekregen met de post. (bij 25 weken zwanger)
    Er zit in 1 pakje pampers, 1 bibi speen, 1 paar sokjes, 2 blikjes 0% bier, tube tandpasta, advent flesje, potje sudocreme en nog wat proefmonsters, tijdschriften en folders.
    Leuk hoor, alles wat je krijgt is toch mooi meegenomen.....

9. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ik zit op 20 wellicht dat die nog binnen moet komen dan.

10. Onje

Onje Niet meer actief

Lekker een pakje gratis luiers! Zeker wel de moeite waard.

11. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt.. en een drinkflesje met een zinkzalf kost volgens mij bij mekaar nog geen 7,00. mijn moeder had het ook aangevraagd op haar pasje zij had hele andere luiers gekregen dan ik. waren hele kleine ben benieuwd of ze gaan passen.

12. Linana

Linana Niet meer actief

Bij de eerste heb ik alle dozen rond dezelfde periode kunnen ophalen. Allemaal rond 30 weken. De dozen na de geboorte waren allemaal rond een maand of 3.
    Ik weet 1 ding wel: bij een tweede sla ik al die dozen over....
    Zit vooral reclame in en niet heel veel bruikbaars. Ik vraag ze alleen maar aan als ik 100% zeker weet dat er wat leuks in zit :)

13. Onje

Onje Niet meer actief

Is toch weer 7 euro alles is meegenomen

14. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt die van Etos was ook 20 tijdschriften ofzo zijn snel bij oud papier beland.

15. Babystuf

Babystuf Actief lid

18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van Prenatal vond ik wel leuk, die van de Etos was verpilling! Alleen maar oud papier! Die van kruitvat heb ik nog niet gehad, wat zit daar in?

16. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Kruidvat, klein pakje eigen merk luiers, flesje, tube zinkzalf en een tas.

17. Ik weet niet of je in de buurt van een babydump woont, maar de doos van de babydump vond ik tot nu toe het leukste!! Daar zitten helemaal geen foldertjes en kortingsbonnen in, maar gewoon echt leuke dingen... Lepeltjes, bakjes, een tuitbeker... Niet direct te gebruiken, maar wel handig voor wat later :)

18. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee helaas die zit hier in de buurt niet.

19. Lady7

Lady7 Niet meer actief

hier zijn al zoveel topics over...

20. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net de etos box opgehaald en dit zat erin:p