Ik ben zoooooo verliefd !!! :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snoopy82, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    ooowww, wat vliegt de tijd voorbij !!! Zoontje is alweer 2 geweest en de 2de is alweer 4 maanden oud! :$:$:$

aar ow wat ben ik verliefd op ze zeg, raak met de dag verliefder als ik zie hoe ze vooruit gaan:)

bij de oudste bv dat ie zoveel praatjes heeft ineens, hele zinnen maakt, de clown uithangt, als een papegaai herhaalt, eigen wil heeft en pittig karakter :) Hij gaat sinds hij 2 is ineens zo snel met veel dingen!!! Wooow, lig vaak in een deuk met en om hem, kijk m verliefd aan als ie me zoent knuffelt of omhelst, als ie t bloed onder me nagels vandaan haalt weet ie heeeel goed mij in te palmen met zijn charme :):D

De jongste brabbelt je oren eraf nu al, wil rechtop zitten, tilt hoofd helemaal op als ie op buik ligt om alles in de gaten te houden, schatert hele dag door zowat zodra ie een gezicht ziet of gekke bekken, is alweer zo groot etc etc...

Oooo wat ben ik verliefd op me kids!!! Ik hou zo ontzettend veel van ze, ik doe me best een goede mama te zijn, tuuuurlijk heb ik vast me gebreken , maar mijn liefde is onvoorwaardelijk voor ze !!!

Wie is er ook zo verliefd en wat gebeurd er dat jou nog verliefder maakt op je kindje? Elke fase heeft zo weer iets bijzonders vinden jullie ook niet?Zelfs t boefjes gedrag vind ik wat je helemaal tot waanzin kan drijven en tot 100 laat tellen hahahaha :)

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    niemand verliefd op zijn kids? :D

3. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

JAAAAAA!! Sluit me er helemaal bij aan.
    Ik heb een lekkere bijdehandte kleuterdochter die de hele dag in de weer is met kletsen, knutselen en spelen.
    Als ze wakker wordt begint ze te kwekken en dat stopt pas als ze in bed ligt.
    En wat gaat de tijd snel! Ze wil minder knuffelen, naar vriendjes toe en vind alles maar stom, hahaha.
    Wat haar in deze fase zo super schattig maakt, dat ze dingen in ene vet cool of mega stom vindt, zoals ze het dan graag benoemd.

Haar kleine broer is een lief zorgenkindje. Met 20 weken echo al te horen gekregen dat hij een hartafwijking had en gezien de afwijking 90% kans dat er nog veel meer aan de hand zou zijn. De kans is heel groot geweest dat hij er nu niet zou zijn. Maar hij is er wel en we genieten, door alle zorgen heen, zo ontzettend van hem. Hij kijkt nu al naar zijn grote zus op. Hij volgt haar door de kamer en gaat nooit bij haar huilen.
    Hij krijgt nu een flesje van papa en daarna valt hij heerlijk in mijn armen in slaap. Ons kroel momentje.

Dat ik dit nog een keer mag meemaken is een wonder. Ik ben me daar zo bewust van, omdat er jammer genoeg in mijn omgeving heel veel lieve vriendinnen ongewild nog kinderloos zijn.

Dus ik geniet hier heerlijk met je mee hoor!

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik ben ook verliefd op men meid !! vind haar zoo lief en schattig ooooh *smelt* ¨*smelt*

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Gigantisch verliefd!!!
    Betrap me er zelf regelmatig op dat ik zo kan genieten als ze aan het spelen is, dan sta ik (vaak ook buiten haar zicht) haar te bekijken... dat zijn zo'n onbeschrijfelijke geluksmomenten!
    Of als ze naar me toe gekropen komt om een kusje te geven of ze het uitschatert van het lachen! De eerste woordjes die ze zegt, nieuwe dingen die ze ontdekt, 's morgens bij het wakker worden begint met héél hard mama roepen....haha!
    Dan besef ik me hoeveel er het afgelopen jaar gebeurd is, hoe ons leven veranderd is en ook weer niet. Het gaat allemaal zo vanzelf en ze hoort er vanaf het begin ook helemaal bij!

Sinds het moeder worden begrijp ik die échte onvoorwaardelijke liefde die je voor je kinderen voelt pas! Dat kun je volgens mij ook alleen maar voelen als je kinderen hebt... Het is nog zoveel mooier dan je je van tevoren kan indenken!!!

Ja dus, ook hier gigantisch verliefd!

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ DE VOORGAANDE MEIDEN: jaaaa heerlijk he als je zo van je kind(jes) kunt genieten ongeacht hun gedrag af en toe :)

En ja dat verliefd staren naar ze ken ik:p, bestrap mezelf er dagelijks vaker op een dag ophahaha en als ik me zoontje te verliefd aankijk krijg ik een kus op me mond hahahaha. En als ie wakker word kan ik niet wachten tot ik hoor: anneeeee ( mama in t turks) dan volgt er mamaaaaaa , ga je meeee hahahahaha. Heeerlijk. Of als de baby 8u wakker word en is een buikslaper dus zodra ik hem omdraai gelijk een big smile op zijn gezicht heeeeeerlijk.

Ja ik voel me gezegend, blessed, te wereld rijk dat ik mama heb mogen zijn en t gevoel heb mogen meemaken en proeven, genoeg mensen die t willen maar niet lukt :( daar sta ik vaak stil bij hoor en voel me dan nog meer gezegend.

de oudste is zooooo bijdehand, maar ik moet gewoon lachen !!! hahahahaha TRjah dan neemt ie me niet snel serieus he haha :)

hebben jullie ook wel eens dat je helemaal gek van ze word en niet kunt wachten tot ze in bed liggen, en dan vallen ze of bij je in slaap, of je legt ze in bed, gaat later kijken en dat je dan denkt: aaahhwww zo liefff wil kussen knuffelen vastpakken etc... whahaha. Dan kan ik weer niet wachten tot ze tog weer wakker worden :)

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier ook helemaal verliefd hoor!

Als ze lekker aan het lachen is, en ze zit te smikkelen van dr oefen hapjes of lekker drinkt bij mama! Heerlijk!

Ik hou zo veel van haar, ze is mn alles, ik zal alles voor dr doen en schrijf nu al in haar dagboekje dat ik er altijd voor haar zal zijn!

En idd, als ze dan een jengel dag heeft en ik blij bent dat ze EINDELIJK dr mond houd en slaapt denk ik weer: ach wat is ze toch lief, kan niet wachten tot ze weer wakker is HAHAHAHA

:D

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    ja ik kan ook niet wachten tot de jongste begint met 1ste hapjes eten , die gekke zure bekkies die ze dan trekken.

leuk joh een dagboek, heb ik niet gedaan...maar idd je kindjes zijn je alles en ik geniet van elk moment met ze, zelfs als ze slapen denk ik nog aan zeg dus 100% ontspannen zit er niet in voor mij. Hou teveel van ze, om ze ff terzijde te laten als ze slapen :)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja heel herkenbaar! Ik ben ook helemaal verliefd en zit alweer te janken terwijl ik dit lees en type.

Ik vind het zo heerlijk om kinderen te hebben, helemaal niet zwaar en puur genieten. Gelukkig willen we nog een derde want er is meer dan genoeg liefde hier om te delen! :)

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ja, hier ook hoor! Ik had me er op voorbereid dat de eerste maanden met een kindje pittig zouden zijn, maar dat is me zooooooo meegevallen! Ik vind t heerlijk en kan nog steeds uren naar zijn lieve snoetje zitten staren en de tranen springen dan mijn ogen van pure liefde! Heb ik trouwens ook als mijn man met hem bezig is, dat vind ik zo lief, zo'n vent die zo teder en lief voor ons kleintje zorgt, dan barst ik van verliefdheid op mijn 2 jongens!

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ marieke: een 3de kindje? wow , daar moet ik dus even niet aan denken..lijkt me pittig en zwaar :).. misschien over een jr of 5. Wilnu volop van deze 2 genieten en grootbrengen :)

@edn: jaaaa idd heb ik ook als ik me vriend bezig zie met ze ! Zoontje vind t heerlijk in ons bed en 2 ochtenden ligt ie dan bij zijn papa, ik ga elke 15 min kijken puur omdat t zooooooo een mooi plaatje is...smelt smelt.. Ook hier vaak wateroogjes van liefde en verliefdheid :)

12. Chai

Chai Niet meer actief

Dat ze sinds een week zelf rechtop gaat zitten.. zo lief.
    En toen ze naar Pampers 3 ging besefte ik inneens hoe snel alles gaat.
    Aaaahh.. kan wel uren doorgaan met dat gezwijmel.

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    ja gaat hard he! MIjn jongste wilt ook rechtop zitten en trekt zich helemaal op hahaha.

Maare, die van mij zit al een tijdje in maat 3, jij enig idee wat na newborn nr 3 komt? Die beginnen strak te zitten, het is geen baby meer :(

14. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

@ Snoopy: Je kunt gewone pampers nr. 3 nemen, zijn wat groter en er zit meer in het pak dan de newborn.

@ Marieke: een derde, wow. Nee, hoe erg verliefd ik ook op mijn kindjes ben, wij zijn hier klaar hoor. Helemaal een mooi compleet gezin zo.

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben ook HELEMAAL verliefd op ons zoontje :)
    wat is er nou heerlijker als 's-morgens op een kamertje komen, waar je meteen een glimlach van oor tot oor tegemoet komt
    en nu begint hij ook al lekker te "kletsen" ( eeeeuuuh, whaaa, eeeeh :D) en heeft echt dikke pret als pap en mama liedjes voor hem zingen
    en ook super leuk om te zien hoe hij zn mama in de gaten houd als iemand anders hem vast heeft.......ooooooooh wat hou ik veel van ons ventje....kan er soms wel van janken, zoveel ;)

16. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ TOKKEL: thanks girl, ga ik volgende keer halen dan! Deze beginnen wat strak te zitten om die olifanten billetjes hihihi :p

@ pandora: jaaaa idd die prachtige glimlachjes zo vrolijk en dat ze je gelijk al zo volgen he met hun ogen zo jong al !!! Ik vind dat prachtig. Mijn zoontje van 4 mnd doet dit ook en volgt alles ! Hij schatert t lachen uit, geniet samen met zijn grote broer en word zo blij van papa en mama...

Wat zijn wij vrouwen toch gevoelig he, schieten vaak vol, pinken tranen weg en brok in ons keel als t om onze kindjes gaat die zich zo mooi, snel ontwikkelen !!! Heeeeerlijk om mama en een gezin te zijn... Ik dacht altijd verliefd te zijn in relaties, maar nu ik mama ben weet ik pas wat echte verliefdheid is! IK ben verliefd op me kindjes en erg intens gevoel en warm van binnen en snelle hartkloppingen. Jaa ik ben gek op ze en smelt weg, dat is echte liefde hihihi

Deel Deze Pagina