Babywagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cle23, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Wie kan mij adviseren omtrent alle kinderwagens die er te koop zijn.
    Ik wil tzt graag een kinderwagen, maxicosi en dergelijke in een.
    wat is een goede aankoop?

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Gewoon tegen die tijd even naar een grote babywinkel gaan en kijken wat jou wensen zijn en zelf tijden met de wagens.

Zelf heb ik een bugaboo cameleon heerlijke wagen.

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    het ligt er maar net aan wat je wilt welke voor jou (jullie) geschikt is.

wij bijvoorbeeld hebben een hond, en willen ook lekker in het bos of op het strand kunnen wandelen. hebben dus gekozen voor een comfortabele wagen met grote luchtbanden. (quinny speedi)

verder let op of ie hoog/laag genoeg is voor jullie; wij zijn allebei erg lang, waardoor de bugaboo met zijn erg lage bak af viel.

kijk wat er in je auto past! sommige wagens klappen nog erg groot in, waardoor dat in een kleine(re) auto lastig wordt.

en verder wat vind je mooi, wat vind jij lekker rijden, en wil je bijv. dat het zitje ook naar je toe kan (dan valt onze wagen bijv. af).

tzt eens langsgaan bij een grote babyzaak en gaan proberen!
    ohja, wij hebben na het proberen trouwens de wagen vi amarktplaats.nl gekocht (tweedehands dus), want we werden helemaal naar van de nieuwprijzen! onze wagen was amper gebruikt, dus bijna-nieuw voor nog niet de helft vd nieuwprijs. werden we érg blij van!

succes!

4. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Wij hadden bij de eerste een x-adventure...en niet goed gekeken wat deze allemaal kon en zo.Nu hebben we een Titaniumbaby-Cosmo gekochtEn beter gevraagt en gekekn wat de ogenlijkheden zijn.Ik wilde nu perse eentje die goed wendbaar was met 1 hand(ivm mijn zoontje die los mee moet) En ik wilde een wagen die het zitje naar je toe en van je af kan latenkijken, maar omdat we al een kinderwagen hadden, wilde ik niet zon hele duren van maxi-cosi of Quinny.De Titanium baby was qa prijs wel te doen, en nu heb ik er een waar ook de beentjes omhoog kunnen da kon met die ouden van ons namenlijk niet, en dat was heel vervelend met mijn zoontje, die lag/hing in zijn tuigeje echt zielig.....
    Maar ik zou goed kijken en veel vragen als je tzt naar de winkelgaat om er een aant e schaffen.

Deel Deze Pagina