Standaard voor Stokke badje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door KakieLakie, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Wij zijn niet zo groot behuisd, dus wij hebben het Stokke opklapbare badje gekocht. In het begin dacht ik dat we die gewoon op het aanrecht neer kunnen zetten, maar mijn moeder zei dat een standaard toch makkelijker is. Heeft toevallig iemand dit Stokke badje en welke standaard hebben jullie die daaronder past. Kan een universele standaard er ook onder?

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Geen ervaring met het Stokke badje, wel ervaring in een badje hebben zonder standaard. Ik vond de standaards te laag en mijn aanrecht is net wat hoger. Werkt perfect. Bovendien hoef je dan niet te slepen met het badje en het badwater. Gewoon gaatje boven de wasbak hebben of schuiven en dan de stop eruit. Ik zie het nut van een standaard niet in en vind dat in mijn situatie (lengte en rugpijn) een onzinnige aankoop. Maar misschien krijg je nog reacties van mensen die hetzelfde idee als je moeder hebben ;)

3. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Bedankt Maartje,
    Mij leek het ook wel makkelijk om het zo te vullen en dan ook weer leeg te laten lopen namelijk. Ik vind een standaard ook zo'n sta-in-de-weg. Misschien zijn anderen het niet met mij eens hoor en dat hoor ik ook graag.

4. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat badje is overgenomen Door stokke. Van oorsprong heeft het een ander merkje namelijk Flexibath. Ik heb m ook. Ik gebruik m zonder standaard. Wij hebben een rechthoekig groot wastafel in de badkamer waar ik m stabiel op kan zetten en zo onder de kraan meteen kan vullen en legen. Maar als je een ruime aankleedtafel hebt kan dat ook daarop. Toen ik m kocht was er geen standaard. Maar ik had er ook geen behoefte aan.

Deel Deze Pagina