Pff wat is dit fijn om te typen. M. zijn 8 maanden sprong zit er op. Het begon precies zoals aangegeven bij oei ik groei en heeft iets langer geduurd voor mijn gevoel. Wat een drama was het dit keer zeg. Niks willen eten/drinken, hele dagen huilen, niks leuk vinden en elke keer gefrustreerd omdat iets niet lukte. Vandaag haalde ik M. uit bed en gelijk een glimlach van oor tot oor. Ik dacht dit begint goed. Toen bijna een uur in bed geknuffeld en hij vond het heerlijk. Daarna lekker beneden fruit gegeten en zelfs even de stad in geweest. Het was continu lachen en gezellig. Het knuffelen geniet hij van en hij wil zelfs in de box spelen! Wat fijn! Mijn kleine vent voelt zich weer goed! Wat voel ik me fijn om hem weer te zien stralen. Ik dacht dat dit sprongetje nooit meer over ging, maar we zijn er doorheen! Dus iedereen die er nog in zit, het komt goed mensen!! Sterkte! Een hele gelukkige en vrolijke mama!
Nou, ben benieuwd wanneer de onze zover is rond de 8 maanden... Maar....gefeliciteerd denk ik? Hoort dat, iemand feliciteren met het einde van een sprong? Geniet van je ventje. X
Geen idee, maar ik ben erg opgelucht dat hij weer mijn vrolijke vent is! Zo zielig om hem elke dag zo verdrietig en boos te zien. En ik was zelf ook op. Hij sliep veel minder, dronk zijn flesjes niet meer leeg en was dus de hele dag aan het huilen. Ik was zelf ook een beetje op aan het raken. Maar nu kunnen we weer lekker genieten! Tnx
Heel fijn! Ik bekijk het nooit zo met sprongen. Het hele ontwikkelen is een hele grote sprong.. Ik zoek niks meer op en neem het zoals het komt...
Mijn meisje is nog niet zo oud als jouw ventje maar hier zitten wij volgens mij ook in een sprong. Ik herken je verhaal.