Ik vroeg me af waar hebben jullie die vandaan? Ik vind die van de Hema er zo raar uitzien net alsof alle baby's O benen hebben of lijkt het zo maar valt het wel mee?
waarom zie ik dan nooit bij de zeeman kleiner dan maat 68 liggen? ben ik dan zo scheel... in veel plekken naar de zeeman geweest en nog nergens gevonden!
hema zijn prima.. en baby's hebben o-beentjes en dan nog zon dikke luier eronder... ben dol op hema leggings voor kleintjes
Ik had een paar leuke bij www.cicoshop.nl vandaan heel appart en echt leuk! (ik weet niet of ze nu kleine op de site heeft). Anders gewoon een maillotje? ook lekker warm.
Even afwachten hoe je baby gebouwd is. De baby leggings van de Hema waren hier 3x niks, omdat mijn kleine zo smal was. Zat dus gewoon als een broek... Dan zijn de kinderleggings van de Hema (mt. 86/92) al veel sneller passend, ik denk al wel op baby leeftijd. Veel elastischer! Gaan alleen sneller stuk. Ik heb ze ook wel gehad van Rainbow Babies, die vond ik ook wel fijn.
Ik ben ook fan van de leggings. Maar niet voor onder een rokje, ik gebruik het als broekje, of voor onder een jurkje. Dit zit veel prettiger dan een broekje, leek me. Naomi is nu ruim 5 maand, en draagt ze erg veel. Ze heeft maar 1 echt broekje van BFC. Deze is ook lekker zacht. Maar goed Ik heb er van de: Hema V&D, met roezetjes onderaan, zo schattig. Hans, maar dit keten bestaat helaas niet meer Mijn favoriet is van Mexx. Super zachte kwaliteit en blijft ook heel mooi. Ze heeft 'm vanaf haar geboorte af al aan, (was nog wel te groot maar kon wel) en draagt 'm nu nog steeds. (ruim 5 maand) Succes met winkelen!
Noppies, die zitten perfect wel wat duurder maar je hebt er wel wat aan. verder: H&M, Zeeman....heeft ze niet altijd, Prenatal