Luiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Soumaya1, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soumaya1

Soumaya1 Lid

8 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 21 weken zwanger en zit erover na te denken om alvast luiers te kopen, aangezien ze in de aanbieding zijn. Ik hoor goede verhalen over Pampers dus die wil ik gebruiken als eerste luiers. Maar de vraag is dus hoeveel moet ik hebben en welke maten?? Ik heb echt geen flauw idee hoeveel ik moet halen..en is het verstandig om ze nu te halen of zullen er nog meer aanbiedingen komen tegen die tijd??

sorry voor al deze vragen maar is mijn eerste baby:)

2. Soumaya1

Soumaya1 Lid

8 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw en babydoekjes.. heb je daar heel veel van nodig? Want bij prenatal zijn ze in de aanbieding, ook van pampers sensative.

3. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Luiers moet je inderdaad lekker inslaan als er aanbiedingen zijn. Zelf heb ik altijd pampers gekocht maar ze hebben ze alweer duurder gemaakt. Je kan enorm veel besparen als je bijvoorbeeld kruidvat luiers koopt.
    De grootte ligt eraan hoe groot je kindje is. Ik heb tot 7 weken maatje 1 gebruikt, maar sommige babys zijn er al na 2 weken uit.
    Luierdoekjes heb je een hoop van nodig. Er zijn wel eens van die dozen in de aanbieding en daar ben je zo doorheen hoor. Je kan dus nooit teveel kopen.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Nooit luiers inslaan voordat je kind er is hoor, echt onnodig.
    Er zijn altijd aanbiedingen al doen ze alsof dit de enige aanbieding ooit zal zijn.
    Je weet niet hoe groot je kindje zal zijn en ook nogniet welke luiers je het fijnst vind. Idem met de doekjes, probeer iets met sensitive te nemen zo huidvriendelijk mogelijk.
    Bij doekjes raad ik al helemaal af om in te slaan, je kindje kan luieruitslag krijgen van bepaalde doekjes of jij kan ze wel helemaal niet fijn vinden.
    Gemiddelt doe ik in het begin een weekje met een pak luiers dacht ik en idem met de doekjes, het is echt niet zo dat je inneens zonder spullen zit ofzo.
    Meer dan 2 ligt hier dus niet in de kast voor onze tweede aan Pampers, doekjes en flesvoeding.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Inderdaad, je hoeft echt nog niet in te slaan want iedere maand is er wel een aanbieding voor papmpers.
    toevallig heb ik vandaag de pampers gehaald in de aanbieding, was me eerst zelfs aan het bedenken om de volgende actie af wachten...dus geen haast hoor!

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die aanbieding van 50% korting bij kruidvat komt toch echt maar eens in de zoveel maanden voorbij. Dat is dan ook de enige aanbieding waar ik gebruik van heb gemaakt.
    Ik heb wel ruim ingeslagen maar mijn zusje is ook in verwachting dus kom er ook wel weer vanaf ;).

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Dan heeft Kruidvat een aanbieding, dan Etos, AH, Wehkamp, Jumbo, bol.com... Natuurlijk slim om luiers in huis te hebben, maar echt een voorraad aanleggen zou ik niet doen. Gewoon iets van twee pakken mt 1.

8. Soumaya1

Soumaya1 Lid

8 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    jullie zijn zo behulpzaam.. Great!!
    Dank jullie wel, ik ga idd even afwachten!

9. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    De beste aanbiedingen zijn die van de kruitvatpas met 50% op de newborn serie. Toevallig net vandaag gekregen, daar hebben wij dankbaar voor ingekocht... onze man groeit zo hard dat we maatjes 2 terug moeten gaan brengen maar die mochten we gewoon ruilen bij de kruitvat voor maat 3 babydry

10. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aanbiedingen zijn er altijd, en ze kunnen nooit op tegen de kortingen die je krijgt met bonnen. Bonnen kun je krijgen door je aan te melden bij pamper-village of zoiets, of bij 'lekker in het leven', en etos schijnt ook nog iets van bonnen te hebben.

Om verschillende aanbiedingen te vergelijken moet je altijd uitrekenen hoeveel je kwijt bent per luier.

En maat 1 en 2, moet je niet teveel van kopen, want daar passen ze niet altijd even lang in. Niet meer als 2 pakken maat 1, en 3 pakken maat 2. Maat 3 hoef je helemaal nog niet te kopen, tegen die tijd zijn ze zeker een maand of ouder.

11. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow en babydoekjes kun je het beste bij de action halen; van huggies. Die zijn net zo dik als die van pampers, kosten 1 euro voor een pak; nergens goedkoper, ook niet in een actiebox.

Huggies luiers hebben ze daar ook, maar die zijn niet fijn, ik had maat 1 en 2 ook van huggies gehaald (behalve pampers) en die lekten door als ik weet niet wat. Zelfs mn kraam was verbaasd hoe slecht die waren.

12. Soumaya1

Soumaya1 Lid

8 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dat is goed om te weten! Dankjewel.

Misschien dat ik gewoon 1 pakje in huis heb als de baby er is van 1 merk en mocht dat niet goed zijn of ze krijgt er uitslag van dan pas haal ik een ander merk..

13. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda

Niet helemaal waar wat je zegt bij onze drogist heeft zijn eigen aanbiedingen en vaak pamper doekjes sensitieve of de gewonen 12 voor 12 euro en ik vind pampers doekjes toch echt het fijnst!

14. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan heb je geluk zeg! Ik let er altijd op maar is hier altijd iets duurder bijv 12 pakken voor 16 euro of zo. En ik let ook altijd op hoeveel stuks erin zitten. Kan zijn 80, 72 of 64. Die van Huggies die ik bedoel zitten geloof ik 72 doekjes in.

Ik vind de doekjes van Pampers en Huggies even goed trouwens, maar die van Pampers ruiken lekkerder.

15. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik zou eerst wachten tot je weet hoe groot ze je kindje inschatten. Ik heb het wel gedaan, gebruik gemaakt van aanbiedingen (Wehkamp ed.) wij wisten al dat ons mannetje tussen de 8 en 9 pond zou zijn dus heb veel ingeslagen van maatje 3. Maar dus even afwachten, aanbiedingen zijn altijd wel ergens te vinden..

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    watkostenluiers.nl
    Aanmelden voor nieuwsbrief, krijg je in je email alle aanbiedingen van verschillende winkels en dus allerlei merken, luiers en billendoekjes

Verder zou ik niet inslaan. Je weet niet of pasvorm goed is, of of he kindje tegen de luier kan..elk kind is anders.luiers zijn zo gekocht en er zijn zo vaak aanbiedingen.
    New born pampers kan je kopen. Klein verpakking...en daarna kijken of het je bevalt.

17. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Bij kassa zijn toen luiers getest door de consumentenbond en kruidvatluiers waren volgens hun de beste en die vind ik ook het fijnste.. Waarom duur doen met pampers als je voor minder geld net zulke goede kwaliteitluiers kan halen in een huismerk? Overigens.. Kruidvatdoekjes zijn wel verrot en vind ik de pamoerdoekjes weer het beste :) die koop ik in een voordeelverpakking en dan is get ook niet duur :)

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ging niet over maat 1 dacht ik, die test. Overigens 0,10 per luier betaald dus dat vind ik wel netjes. Daarna kijk ik wel welk merk goed bevalt. Had in diverse topics hier gevonden dat veel mama's maat 1 pampers het prettigst vonden, heb wel een gratis verpakking van kruidvat gekregen dus zal over een paar weken eens kijken wat ik prettiger vind :).

19. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Omdat ik kruidvat veel stugger en harder vind dan pampers!

20. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik had voor de bevalling een paar pakken Pampers gekocht met die 50% actie van de Kruidvat. Je kan zeker wel 2 pakken maat 1 en 2 of 3 pakken maat 2 halen, dat maak je denk ik wel op!

De luiers van de Kruidvat hangt heel erg af van de bouw van je kindje of die fijn zijn. Hier lekten ze meteen door bovenin, dus geen succes.

Billendoekjes van de Kruidvat vind ik wat droog, lastig met poep verwijderen. Die van de Lidl zijn weer erg nat, maar wel lekker groot.
    Net wat je zelf fijn vindt!

Deel Deze Pagina