Voetenzak X-Adventure?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Batchie, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hoi dames
    vorig jaar hebben wij een X-adventure Quicksilver gekocht, compleet met reiswieg en voetenzak en alles wat er bij hoort,
    Superdom van mij heb ik niet alles nagekeken, en nu zie ik tot mijn schrik dat ik dus geen voetenzak gehad heb.

Weet iemand waar ik die nog kan kopen? Ik wil namelijk wel graag de originele erbij hebben, zeker nu het zo koud is wil ik mijn wagen weer gebruiken

Als iemand een tip heeft bedankt alvast!

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    kan je niet gewoon de winkel bellen waar je hem gekocht heb en het uitleggen ?

3. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ja ik heb babydump gebeld
    en hun geven aan dat ik het gelijk had moeten controleren :(
    ze hebben natuurlijk gelijk, maar ik had toen geen verstand van wagens haha. Maarja het was toch alles bij elkaar 349 euro

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja precies dat kan jij toch ook niet weten

slaat nergens op van babydump

5. marjan77

marjan77 Bekend lid

misschien contact opnemen met xadventure?
    wij hebben zelf ook een xadventure quick silver, de aqua kleurige, beetje metallic achtig. erg mooi vinden wij zelf. daar moet inderdaad wel een voetenzak bij in dezelfde kleur!
    Succes!

6. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    ja ik heb x-adventure gebeld in mn pauze en helaas.. zij geven aan dat het bij de winkel ligt of ze er 1 weg willen geven :(

Wij hebben die lime groene quicksilver, ook een hele mooie.. Dus ja er MOET gewoon een mooie voetenzak bij haha

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    hun hadden het ook moeten controleren dat het er bij zat, lekker om de schuld gelijk bij jou te leggen.
    kunnen hun je niet helpen aan zo een voetenzak?

8. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

aaaaaah gossie ik heb dezelfde wagen, ook de kleur is het zelfde toevallig :D Helaas gebruik ik hem nog hoor en ik denk dat ik hem voor de 2e ook ga gebruiken. Die wagen was bij ons ook voor 349 euro, maar wij hebben hem in rotterdam bij burgerhout gekocht. Kan je niet daar vragen of ze nog op voorraad hebben? Weet ook niet of ze die los verkopen en dan nog in de zelfde kleur..................moeilijk zeg.

:D

9. marjan77

marjan77 Bekend lid

wij hebben hem bij baby park weg. mischien hun bellen?

10. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    weet je zeker dat voetenzak er standaard bij hoorde? Ik weet nl dat t bij x-adventure niet altijd standaard erbij zit. Ik heb zelf de X-adventure pulse en daar zit voetenzak niet standaard erbij en die moet je dus apart erbij kopen. Maar als je zeker weet dat ie standaard erbij zit dan zou de winkel waar je hem gekocht hebt niet moeilijk moeten doen en gewoon ervoor moeten zorgen dat je hem alsnog zonder kosten krijgt. Is immers ook hun fout want hun moeten ook kijken of alles compleet is voordat ze iets afleveren.

Hoop dat t goed komt. Succes ermee!

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik moet het ook nog ff checken...
    Nu je het zegt :|

-x-

Deel Deze Pagina