Heeft iemand enig idee waar ze deurknopjes (voor de kledingkast) van Winnie de Pooh verkopen? Ik ben ze namelijk nog nergens tegen gekomen en heb ook geen idee of ze uberhaupt bestaan, maar misschien heeft een van jullie een idee? Tnx! Joldeg
ik heb ze ook nog nooit ergens gezien...ik weet wel dat ze andere hele leuke knopjes hebben bij bvb de gamma - praxis - karwei
ik heb even voor je gezocht en heb er gevonde op marktplaats via google dit is de link, hopelijk doet hij het http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1
Ze bestaan wij hebben ze er zit hier in alkmaar een winkel met alleen maar deurkrukken en knopjes...postma in de schoutenstraat. weet niet of ze een internetwinkel hebben maar anders ff belen? ze waren niet goedkoopmaar staat heel leuk op het badmeubel wat in teun zijn kamer staat.
Bedankt voor t meezoeken en meedenken meiden. Stom dat ik niet eerder aan marktplaats gedacht heb, daar heb ik ze nu namelijk gevonden. Niet degenen die hier genoemd worden, maar een ander setje. Maar supertip dus! Tnx