op advies van een aantal medeforumleden zet ik het hier bij gevraagd neer, mijn zusje is 17 jaar, en zwanger geworden van haar (inmiddels ex) vriend, ik ben voor haar opzoek gegaan naar een maxicosi, ik weet dat ze van kleur houdt en ik zag een mooie rooie met grijs, ik heb die man gevraagt hoeveel hij er voor wou hebben incl. de verzendkosten, als we het lieten verzenden... moest ik 6,50 betalen, de maxicosi mocht ik gratis hebben ( heb hem het verhaal gedaan van mijn zusje) ik ben die man zo ontzettend dankbaar, hij heeft er nog wat extra's bijgedaan zoals ongebruikte spenen,een paar kleertjes die zowel voor jongetje als meisje konden,een speelding voor aan de box,en een luieremmer, nu geef ik haar mogen dus de maxicosi, citi hier zit alleen geen voetenzak en zonnekap bij, deze wou ik er eigenlijk nog wel bij hebben, de voetenzak het liefst in het rood( ik weet dat mijn zusje gek is op kleuren)... grijs of zwart is ook goed, zou heel fijn zijn als iemand die nog had voor een klein prijsje, Liefs
hoi mejojo, zit de zonnekap niet verstopt achter de rugleuning van de mc? wij dachten ook dat er geen bij zat maar die was er dus wel... moet je aan de bovenkant van de mc even kijken. kun je de rugleuning iets naar voren trekken... liefs
nee deze maxi cosi is van MP zit geen zonnekap bij, voetenzak ben ik niet meer na opzoek. die heeft ze.