Luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kejay, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik zit een beetje te twijfelen.

Gebruiken jullie een luiertas?
    Ik heb namelijk een hele gafe kalfsleren tas gezien... Geen luiertas, maar wel groot genoeg om vanalles in te doen. Binnen bekleding is niet van stof, dus reinigbaar. Er zitten alleen niet veel vakken in om flessen enz. in kwijt te kunnen.
    Wat vinden jullie handig? Gebruiken jullie wel of niet een "echte" luiertas?

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb geen officiele luiertas.
    Ik heb gewoon een zwarte leren tas van converse. Met gewoon een groot binnenvak. (zitten wel 2 kleine vakjes binnenin en 1 buiten) Ik mis de extra vakken niet, ik vergeet toch altijd wat ik in welk vak doe, dus 1 groot vak is voor mij handiger.

3. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Voor mij is het precies andersom: ik heb een echte luiertas met veel vakken zodat ik alles makkelijk kan ordenen en terug kan vinden. De vakken zitten vast met klittenband, ik kan dus ook een groot vak maken. Er zit ook een groot isoleervak voor een fles, en losse tasjes voor een fiepje en je mobiel. Ideaal vind ik het.

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

Wat zijn jullie snel, hahaha, dit is hem dus.... Leer is ideaal lijkt mij.
    Hij is groot genoeg en hij kan aan de wandelwagen

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb nooit een luiertas gekocht. Ik had een gewone (laptoptasmodel) van oililly. Ik heb hem ook maar heel kort gebruikt. Als ik voor een dag weg ga ,neem ik altijd een klein tasje mee. Als ik even de stad in ga ,neem ik 2 luiers en een minipakje lotiondoekjes in mijn handtas mee.

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een leren tas gekocht, een heren model, lekker groot en stoer, kan manlief er ook mee op pad..;)
    Geen luiertas, gewoon met 1 binnenvak, lijkt me ideaal.
    Aan de buitenkant ook een groot vak en aan de binnenkant 2 vakjes met een rits...

Mooie tas trouwens roxanne!

7. Kejay

Kejay Niet meer actief

Nou dat is dus ook 1 van de redenen. Ik vind de oilily tassen ook helemaal top, maar...... ik zie manlief daar niet mee lopen! Al die kleurtjes en strikjes enzo :)

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja zit wat in :) heb mijn manlief er eigenlijk nooit over gehoord ,maar nou hadden we ook niet zo'n heel opvallend model en er maar heel kort gebruik van gemaakt. haha

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

Kan hem natuurlijk ook gewoon dwingen, hahaha ;)

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dwingen werkte hier niet haha, mocht geen oilily tas en ook geen lakleer...;)
    Voor de rest maakte het niet uit haha..!
    Nu een stoere donker grijze.. kan later gewoon als normale tas door gebruikt worden, dan is het ook niet zo erg om er een hoop geld aan uit te geven!

11. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

mooie tas hoor!

Hier ook geen officiele luiertas, wat een onzin. Gewoon een tas kopen die je fijn vindt. Let wel dat er voldoende ruimte is, en idd zijn wat vakjes wel handig!

12. avana1986

avana1986 Lid

10 sep 2007
    86
    0
    0
    Ik heb een luiertas van Ollily
    Mijn vriend vindt hem verschrikkelijk hahaha..
    dus voor hem een grijze bij de hema gehaald.
    Die ziet er heel handig uit ( moet nog even wachten tot ik hem mag gebruiken)
    Hij heeft 2 termosvakjes waar je de fles in kan doen, en voor alles zit er een vakje in..
    De ollily tas is gewoon voor de mooi hahaha..

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Gave tas roxanne..

Ik heb dus wel een luiertas, van Oililly in het roze.. Manlief maakt het niets uit ( gelukkig :) ) Ik vind de tas super.. lekker veel vakjes..

14. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Waar je vooral op moet letten is dat hij groot genoeg is. Ik heb bij de wandelwagen (stokke) een luiertas, maar die is echt veel te klein. Je moet zoveel meenemen, al is het maar voor een uurtje! Echt, met reservekleertjes, wat speelgoedjes (als je ergens wilt gaan eten bijvoorbeeld), luiers, eten, doekjes, drinken, etc........ Ik beval over 2,5 maand van nr.2. En ik ga dus maar een weekendtas van oilily kopen als luiertas. Want de gewone luiertassen zijn voor 2 kinderen echt te klein!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik had eerst ook geen luiertas

maar heb er wel een aangeschaft. dit omdat ik op het laast steeds met twee tasen liep. omdat in heb begin heb je mini luiers en een klein flesje en zo. maar alles wordt al groter dus het paste niet meer. wat ik nu wel supper vindt is het isoleertasje wat er bij zit en het verschoning's matje. maar die zijn ook los te koop. dus je kan ook een grote losse tas.

en die je liet zien ziet er groot uit

16. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik heb die van de hema, maar die vind ik erg saai en eigenlijk te klein, ik kan niet zoals boven staat alleen met een luier en doekjes op pad. Als ik dat doe plast ze net over alles heen of krijgt een derrie luier, heb ik het wel allemaal bij me sjouw ik voor niks :)

en ik gebruik die thermozakjes niet die erbij zitten, ik krijg nl de flesjes er niet meer uit als ze er warm inzitten :(, ik gebruik een dyfrax thermozakje

die jij liet zien vind ik erg mooi...*kijkt hebberig*

17. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    oww wat duuuuur....*toch hebberig*

18. Kejay

Kejay Niet meer actief

Haha, ik zelf vind het nog wel meevallen voor een leren tas. Alle luiertassen die ik mooi vind, zitten ook rond die prijs.
    Het voordeel van deze is dat ik hem ook nog gewoon kan gebruiken...
    Denk toch maar dat ik aan mijn "drang" toe ga geven :)

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb er eentje bij myruffle.nl gekocht. Daar kun je een tekst en afbeelding op laten printen. Ik vind hem helemaal leuk geworden!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ik heb een kiplingluiertas, ideaal. Groot genoeg, man kan er ook mee over straat en handige vakken en niet té veel. Ideaal vind ik ook de vakje om de fles in te doen, en dus rechtop te houden..
    Ik heb zoooo lang gezocht naar DE tas voor ons, en heb altijd gezegd als ik niet slaag wordt het een kiplingtas:) en die is het dus geworden...Wat ik ook handig vind zijn de korte bandjes om hem aan je kinderwagen te hangen..

Deel Deze Pagina