Ik krijg van mijn ouders een boek over baby's, over verzorging, ontwikkeling en medisch. Nu heb ik al een beetje zitten kijken, maar er zijn zoveel verschillende boeken dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben op zoek naar een duidelijk en leuk geschreven boek, liefst over baby en dreumes, waar info in staat over de ontwikkeling, tips, gezondheid, etc. Welk boek hebben jullie en hoe bevalt deze?
Ik heb Oei ik Groei en achter af gezien is het leuk om te hebben maar je hebt er ook weer niet veel aan. Persoonlijk zou ik als ik het terug kon draaien geen boek kopen. Er is zoveel te lezen op internet. Maar goed daar heb je waarschijnlijk niets aan maar wilde je het toch ff laten weten.
Ik heb oei ik groei (tweedehands op bol.com). 2 mensen in mijn omgeveving vinden het een geweldig boek..!
Ik heb oei ik groei maar doe er niks mee. Heb verder geen boek, maar mis er ook geen eigenlijk. Het baby boek van ... Morris (weet de naam niet) is wel heel mooi. Staat een baby groot voorop en is een groot vierkant boek. Vriendin heeft deze en vond het een mooi boek.
Ik heb ook de Oei ik groei, maar daar wordt je echt alleen maar onzeker van. Heb ook de "Complete survivalgids voor kersverse ouders" Is wel een grappig boekje. Maar eigenlijk heb je geen enkel boek nodig. Ik heb veel meer steun en advies gehaald van de meiden hier op het forum die in dezelfde maand bevallen zijn.
Zelf zou ik ook geen boek kopen, maar ja, ze willen er graag een geven. Had al aangegeven dat dit niet hoefde, maar dat was tegen dovemansoren gezegd. Moet zeggen dat het me ook wel leuk lijkt om een boek te hebben waarin per maand wordt aangegeven hoe de ontwikkeling gaat, maar 'oei ik groei' vind ik eerlijk gezegd niets. Daarnaast vindt mijn man het ook wel fijn om er zo'n boek te kunnen bijpakken. Hij is niet zo van het Zwangerschapsforum...
'Hoe werkt mijn baby' is echt een fantastisch boekje voor vaders! heel praktisch, en toch nuttig en leuk! Mijn man was heel erg blij met de niet 'vrouwen-tut' uitleg Dus als je een beetje gericht op je man iets zoekt, is het erg leuk! En voor jezelf toch ook wel heel erg nuttig!
Wij hebben het boek Zwanger! Erg mooi boek en met handige tips, mooie foto's. bol.com | Zwanger, Anja de Grient Dreux | Nederlandse boeken
Bedacht me nog dat ik van een vriendin weet dat het boek van Kinderen: "Het eerste jaar met je baby" ook leuk is. Auteur: colette lacoste