is de puckabag lekker warm?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jootje33, Nov 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jootje33

Jootje33 Actief lid

May 7, 2006
    415
    1
    0
    Mijn dochtertje is nogal gauw koud en ze blijft niet onder dekentjes liggen.
    Heeft iemand ervaring of de puckabag lekker warm is?
    Alvast bedankt.

groetjes Jootje

2. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0
    Ja de Puckabag is lekker warm. Ook fijn dat je kan variëren in laagjes.

Er zitten voor mij alleen 2 nadelen aan:
    - Dat ding is nogal prijzig en daardoor heb ik er maar 1. Dat is met wassen nogal vervelend, want dan moet het wel snel weer droog zijn.
    - Ik vind dat er een te groot verschil zit in het lente/zomerdeel en het herfstdeel. Ik heb dus voor 'ertussen' ook nog weer 2 aparte slaapzakken.

Heel eerlijk: ik zou zelf liever kiezen voor 2 goedkopere slaapzakken voor in de winter en voor de zomer. (Dus 4 in totaal). En mocht dat niet warm genoeg zijn, dan gewoon wat warmer aankleden in de slaapzak.

3. Jootje33

Jootje33 Actief lid

May 7, 2006
    415
    1
    0
    Ik heb wel een winterslaapzak van de Hema maar is ze nog koud in.
    Is de Puckabag wel dikker?

4. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0
    Ik heb zelf geen andere winterslaapzak, dus ik weet het niet zeker, maar als ik zo eens in de winkels kijk, dan lijkt hij wel dikker. Het winterdeel is ook lekker zacht van binnen.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb mijn Puckabag onlangs verkocht en het is echt de warmste slaapzak hij gehad heeft. Vergeleken met de winterslaapzakken van Kruidvat, Hema, Prenatal en de combisleeper.

6. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    absoluut een aanrader! mijn zoon kan hem helaas niet meer aan!! Maar heeft hier altijd heerlijk in geslapen. Vond alleen die handschoentjes een beetje storend eraan en die heb ik eraf gehaald. Hij is wel erg prijzig maar geld was voor mij geen probleem als wij dan goed door slapen en meneer niet wakker wordt omdat hij het koud heeft.

7. Jootje33

Jootje33 Actief lid

May 7, 2006
    415
    1
    0
    thanx dames

8. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik heb em ook en mijn dochtertje slaapt er heerlijk in! Ze heeft alleen een romper korte mouwen aan en ze voelt heerlijk warm :) en dan slaapt ze nu zelfs nog in het 'herfstdeel' en dus nog niet eens met het 'winterdeel' eromheen.

9. mama van sem

mama van sem Actief lid

Mar 10, 2011
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem ook! En het is echt de meest heerlijk warme slaapzak die ik tot nu toe gezien heb!

Share This Page