Hi, Ik gebruik voor mijn zoontje in de bugaboo de lodger bunker. Hij is bijna 1.5jaar, en ik vind m eigenlijk zo klein worden. Lekker tot zijn hoofd inpakken zoals op de plaatjes lukt niet. Ook zakt ie er zo in weg, met zak en al.. We gaan skiën volgende week, en dan wil k m wel lekker inpakken. Kan dat met de originele voetenzak wel tot aan zijn nek? En blijft die goed zitten? Tot slot, is er een verschil tussen de cameleon 2 of 3 zak? T is best een uitgave, zelfs via mp dus vind t zonde als het niet beter is dan de lodger?
Ik denk dat je het beste even met je zoontje naar een babyzaak kunt gaan en daar even passen? Dan weet je het zeker...
Op den duur zitten ze meer rechtop toch? Mijn lange 2 jarige dochtr past nog met gemak in de bunker maar niet meer om dr hoofd nee. Jas muts sjaal capuchon en wantjes erbij en ze zit echt niet koud!
mijn zoon kon vorige winter ook nog in de bunker en die is bijna 4 (die is druk aan het aftellen volgende week) ik vind de meeste voetenzakken minder warm als de bunker dus dat is ook wel iets om over na te denken. zoon had trouwen de bunker snowboots en skipak aan met die leeftijd sjaal wanten en goede muts en hij had het lekker en banjerde lekker door de sneeuw.
Thnx voor de reacties. Ik ga idd maar even naar de winkel, kijken hoe de voetenzak zit en of ie daar ook in wegzakt. Ik had verwacht dat de echte zaak van bugaboo warmer zou zijn, maar waarschijnlijk niet dus.