Baby 11 mond eet slecht al twee weken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tinkerbell81, Nov 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Hai
    Onze meid van bijna 1 eet echt al twee weken erg slecht...
    Haar papfles scohtends gaat wel op, haar boterham tussendemiddag wisselend vanaf stukjes tot helemaal, maar avondeten...alles mikt ze weg:s, heb al van alles geprobeerd zelf laten eten, voeren,pureren, ander eten, potje....dat is t niet, uit wanhoop geven we dan maar een boterham en daar eet ze dan weleen paar stukjes van maar niet veel ( maar iig iets!)

Ze heeft twee weken gelden aan beide kanten middenoorontsteking gehad , paar dagen ervoor begon t slechte eten.ze heeft een kuur gehad en ze heeft er dacht ik geen last van,maar nu begin ik mij van alles af te vragen ; zou t dan misschien daardoor nog kunnen zijn, toch nog een restontstekingkje ? Ze heeft geen koorts, zit er niet meer aan, is soms op de dag wel ineens uit haar doen...

Of zou dit een sprongetje zijn met deze leeftijd? Ik herken t niet van m'n andere twee kids....

Ps: voel niks qua kiezen doorkomen, ze heeft al poos 8 tanden)

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik zou iig even oortjes checken. Misschien zit er nog iets te rommelen, waar ze van uit haar doen is maar niet zo veel dat het haar echt ziek maakt. Ik lees nl dat ze wel dr papfles drinkt. Drinken verlicht de druk op de oren, kauwen niet volgens mij...

3. LBlue

LBlue Bekend lid

Jan 10, 2012
    764
    0
    0
    Als het bij het checken niks blijkt te zijn, dan zou ik stoppen met een alternatief aanbieden.
    Jij bepaald wanneer en wat je kind eet, het kind hoeveel. Over het algemeen weten kinderen erg goed wat ze nodig hebben. En dat is de ene keer meer dan de andere.

Share This Page